پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری - سمنان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه سپاه پاسداران در حفاظت و حراست از کشور جدی است، گفت: هجمه اعتقادی و اخلاقی مهم‌ترین حربه دشمن علیه مردم و بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، پیش از ظهر امروز در برنامه نظارت ستادی، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریتی را بر عهده گرفتیم که در روز قیامت باید جوابگوی این مسئولیت باشیم و رمز موفقیت در این راه چیزی جز انقلابی ماندن و انقلابی زیستن نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اهداف کلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرمودند که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و آن چیزی که باعث ثبات کشور است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور، باید در حفاظت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بکوشیم، در سازمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه یکی هستیم و مجموعه نمایندگی و فرماندهی و حفاظت همگی یار و یاور یکدیگر در پیشبرد اهداف عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام قندهاری با بیان اینکه از همه‌چیز مهم‌تر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مباحث اعتقادی است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن به دنبال این است که به مردم، بسیجیان و حتی پاسداران ما از نظر سیاسی٬ اعتقادی و اخلاقی هجمه وارد کند.

وی با بیان اینکه در مقابل این هجمه‌ها مسئولیت پاسداران مسئولیتی جدی و مهمی است، گفت: حفظ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به طبع حفظ انقلاب و کشور وظیفه اصلی ماست و این برنامه‌ها و سرکشی‌ها باید مقدمه این باشد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روزبه‌روز پویاتر شود و در تراز انقلاب اسلامی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha