پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست خبری که با موضوع برگزاری مسابقات مشترک کتابخوانی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه از برگزاری مسابقات مشترک کتابخوانی در ۲۲بهمن تا ۱۸اسفند از طریق سایت اینترنتی معاونت تهذیب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملکی  ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع برگزاری مسابقات مشترک کتابخوانی در بین طلاب ایرانی و غیر ایرانی در ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد گفت: مسئله کتابخوانی از موضوعات مهم در جامعه اسلامی است و حتی رهبر انقلاب بر ترویج کتابخوانی در جامعه تاکید فراوان دارند.

معاون تهدیب حوزه های علمیه افزود: برای تحقق منویات رهبر انقلاب و ضرورت ترویج کتابخوانی در بین حوزویان، معاونت تهذیب حوزه های علمیه در کنار سایر مراکز حوزوی، مانند جامعه المصطفی و جامعه الزهرا، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مرکز خدمات و  سایت پژوهان اقدام به  تشکیل ستاد برای همفکری و هم افزایی بهتر برگزاری کتابخوانی تحت عنوان مسابقه کتاب خوانی کرده است.

وی بابیان اینکه تا کنون 14 جلسه برای هم فکری اجرای مسابقات برگزار شده گفت: هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی، ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهادینه کردن این فرهنگ در بین خانواده های حوزویان است.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه برگزای مسابقه کتابخوانی باعث دو چندان شدن انگیزه برای ترویج کتابخوانی خواهد شد افزود: مسابقات کتابخوانی درغالب اخلاقی،دینی و سبک زندگی اسلامی در عناوین سبک زندگی زنان، همسران همراه، هر آیه یک قصه، بحث سند باد برای خردسالان، دخیل عشق و به صورت اینترنتی و برای سنین مختلف کودکان، همسران و  فرزندان حوزویان خواهد بود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه عنوان کرد: سیاست اصلی ستاد این بود کتابهای موجود نیاز روز، برای سنین مختلف و به صورت اختیاری باشد و به همین دلیل حوزویان ایرانی و غیر ایرانی می توانند با مراجع به کتابهای موجود در سایت معاونت تهذیب یا سایر مراکز حوزوی ذکر شده در آزمون  به صورت اینترنتی برگزار می شود، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه  انتخاب کتابها طوری است که در دسترس همگان قرار  دارد اظهار داشت: شرکت کنندگان با مراجع به سایت پژوهان متعلق به دفتر تبلیغات می توانند پی دی اف آن را دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت درمسابقه از 22 بهمن تا 18 اسفند می توانند با مراجع  به سایت معاونت تهذیب  و سامانه پژوهان و مراکز حوزوی  ثبت نام کنند، گفت: این مسابقات برای طلاب ایرانی برادر و خواهر به نشانی سایت   www.pajoohaan.ir و طلاب غیر ایرانی www.cev.miu.ac.ir  می باشد.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha