جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی گفت:موقعیت حساس دهه فجر ایجاب می کند که انسجام و صمیمت امت را در برابر دشمنان به رخ بکشیم.

به گزاری خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام محسن مشرفی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: با وجود شرایط و مشکلاتی که از نظر اقتصادی وجود دارد اما این وحدت در استان دیده می شود.

وی افزود: آنچه در استان خراسان جنوبی وجود دارد، همبستگی، اتحاد و صمیمیت بین شیعه و سنی است و  باید قدردان جمهوری اسلامی باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی ادامه داد: باید این ایام مبارک را غنیمت شمرد و برای نسل جدید یاداور شویم که طاغوت چه ظلم هایی را بر ملت روا داشته است.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان علیه علما و بزرگان، بیان داشت: اخیرا مطالب کذب محض به آیت الله مصباح نسبت داده شده که در ریشه یابی انجام شده از رادیو بی بی سی نشأت می گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی بیان داشت: موقعیت حساس دهه فجر ایجاب می کند که انسجام و صمیمت امت را در برابر دشمنان به رخ بکشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha