جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 440202
۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
بوستان کتاب

حوزه/ مسئول روابط عمومی موسسه بوستان کتاب، از چاپ و انتشار سررسید دینی «بوستان» خبر داد و گفت: « سررسید سال ۱۳۹۷ بوستان، با جلد چرمی و در رنگ های مختلف، چاپ و روانۀ بازار شد».

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مهدی محدثی، احادیث مناسبتی و نکات مدیریتی را از تمایزات این سررسید دینی برشمرد و گفت: «هر صفحه از این سررسید، مزین به یک حدیث، آیه یا دعایی از امام سجاد (ع) می باشد که احادیث و آیات مزبور، در بیش از 265 موضوع اخلاقی، تربیتی، تاریخی، اهل بیت و ... گردآوری شده است. همچنین صفحات هر جمعه، با احادیثی ویژۀ حضرت ولیعصر ( عج)  مزین گردیده است».

وی در ادامه یادآور شد: «مناسبت های ملی و مذهبی این سررسید بر اساس سال های شمسی، قمری و میلادی، با دقت کامل استخراج شده است. در پایان تصاویری از کتابفروشی های بوستان کتاب در قم، اصفهان، مشهد و تهران و نیز مراکز علمی و فرهنگی و معاونت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیۀ قم، درج شده است».

وی افزود: «اوقات شرعی (با احتساب تغییر ساعت شش ماهۀ نخست سال)، شماره تلفن های دفاتر مراجع معظم تقلید، تلفن های ضروری تهران و قم، تبدیل سال شمسی به قمری و میلادی و ... از دیگر ویژگی های این سررسید است.»

محدثی در خصوص قابلیت استفاده این سررسید تصریح کرد: «به لحاظ غنای این سررسید در احادیث و مناسبت های لازم، موسسات، ادارات و نهادهای کشور و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با اعتماد کامل و اطمینان از این سررسید استفاده کنند».

وی درخصوص قیمت این سررسید و تخفیف ویژه آن گفت: « قیمت پشت جلد این سررسید، با جلد چرمی و تنوع رنگ 20 هزار تومان است که با تخفیف ویژه در فروشگاه های موسسه بوستان کتاب در قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می گردد».

افراد، ادارات و نهادهای علاقه ‌مند به تهیه این سررسید فرهنگی- دینی می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155  ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha