پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی از رقابت ۶۰۰ نفر طلاب و خانواده ها آنان در دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت حوزه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی، عصر امروز در مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات قرآن و عترت حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بالغ بر  600نفر از طلاب به همراه خانواده ها و همسران خود شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه این شرکت پرشور و پررونق طلاب نشان از جایگاه با ارزش قرآن و تعالیم قرآنی در بین خانواده های آنان دارد، بیان کرد: در این دوره از مسابقت طلاب اصفهان در رشته قرائت، حفظ و ترتیل شرکت کرده اند و همچنین برای نخستین بار رشته حفظ نهج البلاغه نیز اضافه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با اشاره به این که شرکت کنندکان از صبح تا ظهر امروز در مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه اصفهان به رقابت با یکدیگر پرداختند و پس از داور ی های داوران کشوری و استانی نفرات برتر عصر امروز تجلیل می شوند، گفت: تقویت مهارت های قرآنی طلاب جوان و خانواده های انان را وظیفه خود می دانیم و براساس تاکیدات مدیر حوزه علمیه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد در این راستا  تمام همت را خود را بکار گرفته ایم.

وی خاطرنشان کرد: اين مسابقات با هدف فراهم آوردن زمينه هايي جهت انس بيش از پيش طلاب با مصحف انسان ساز قرآن كريم و مفاهيم تعالي بخش آن و همچنين نشر و بسط فضاي معنوي و عطرآگين قرآن در محيط حوزه و خانواده طلاب برگزار مي گردد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: تقويت و توسعه فضاي معنوي در حوزه هاي علميه و شناسايي و معرفي استعدادهاي برجسته قرآني به مسئولين حوزه و جامعه قرآني از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha