پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با مراجع و علما

حوزه/ حمایت‌های مردمی در حادثه زلزله کرمانشاه بی‌نظیر بود و کمترین حادثه‌ای را به یاد می‌آوردم که تا این اندازه مردم برای کمک مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران از حسن خدمات دولت در شرایط بحرانی قدردانی کردند.

ایشان با اشاره به اینکه معصومین در همه جا الگو هستند و ما هم پیرو این مکتب هستیم و باید آنها را الگوی خود قرار دهیم،گفتند: حضرت زهرا(س) لباس عروسی خود را به فقیر می‌بخشد که نشان دهنده ایثارگری این خانواده است.

معظم له تصریح کردند: ملت مسلمان ایران در مواجهه با مشکلات و خدمت به حادثه دیدگان فوق العاده هستند و به نظر من در جهان از نظر ترحم و رحم و رافت ممتاز باشند.

ایشان بیان کردند: حمایت‌های مردمی در حادثه زلزله کرمانشاه بی‌نظیر بود و کمترین حادثه‌ای را به یاد می‌آوردم که تا این اندازه مردم برای کمک مشارکت داشته باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی عنوان کردند: سرعت عمل مسئولان در تهیه کانکس بسیار خوب بود و توانستند قبل از زمان بارش برف اوضاع را مدیریت کنند و البته مناسبت است که این کانکس‌ها در فضایی نگهداری شود تا در مواقع بروز حوادثی مشابه که قابل پیش‌بینی نیستند، امکانات لازم برای مدیریت حادثه فراهم باشد.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha