جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نهمین شب از مراسم ایام الله دهه فجر در مسجد المهدی(عج) کوی الوند همدان

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه جوانان دستاوردهای قبل و بعد انقلاب را با یکدیگر مقایسه کنند، گفت: بالندگی نظام باعث خشم و حسادت دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار علی شادمان، در نهمین شب از مراسم ایام‌الله دهه فجر در مسجد المهدی (عج) کوی الوند همدان اظهار داشت: همه افرادی که به‌نوعی در تربیت جامعه تأثیر دارند اعم از معلمان، اساتید و والدین باید هر آنچه از انقلاب و سختی‌های قبل از انقلاب می‌دانند را در راستای بصیرت افزایی اقدام کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: علت انقلاب باید برای نسل جدید بیان شود، دومین مسئله‌ای که باید برای جوانان بیان شود تبیین ماهیت و نقشه راه انقلاب است، مسئله بعدی که باید برای جوانان بیان شود اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا از انحراف‌ها جلوگیری شود.

وی افزود: ایران در محیطی قرار دارد که همه ابرقدرت‌ها چشم به این دوخته بودند، این کشور دارای سرمایه‌های فراوانی است ازاین‌رو انقلاب سبب خشم ابرقدرت‌های مستکبر شد.

سردار شادمان خاطرنشان کرد: جوان امروز باید با آورده‌های انقلاب را آشنا شود و بداند که انقلاب اسلامی برای ملت ایران و کشور چه دستاوردهایی داشته تا فرق بین حکومت پهلوی را با نظام اسلامی تشخیص دهد.

وی گفت: اگر صدام حسین به ایران حمله کرد و یا اینکه آل سعود از در دشمنی با ایران واردشده است به این جهت است که آن‌ها فکر می‌کنند ایران در منطقه حالت تهاجمی به خود گرفته است اما سخت در اشتباه هستند زیرا ایران حالتی تدافعی داشته و با هیچ کشوری جنگ ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر اساس عقلانیت حاصل‌شده نه از روی احساسات، مبنای انقلاب اسلامی از قرآن و روایات بوده است، مگر می‌شود که با یک حرکت احساسی این‌همه مشکلات را ازجمله جنگ، تهدید و تحریم را تحمل کرد.

وی افزود: اسلام برای بشریت همیشه حرف نو داشته است و ملت ایران اهل سکون نیستند، این ملت همیشه درصحنه اهل سختی و جهاد هستند.

سردار شادمان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اگر تمام‌شدنی باشد کاری بیهوده بوده اما به گفته معمار انقلاب اسلامی انقلاب یک پدیده تمام‌نشدنی است که متصل به انقلاب جهانی موعود خواهد بود.

وی گفت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی باید بررسی کنیم که آیا مسئولان و قوانین در راستای پیشبرد انقلاب بوده و یا نه که این حرکت سبب اعتلای انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha