سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مدیر حوزه علمیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی بعد از یک دوره طولانی به عنوان آرزوی دیرین به سرانجام رسید، چرا که این دهه بخشی از تاریخ درخشان انقلاب اسلامی و تاریخ پر افتخار ایران است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، جمعی از طلاب ،اساتید وروحانیون حوزه علمیه قزوین با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)  ومزار شهدای انقلاب اسلامی با آرمانهای والای امام وشهدا تجدید میثاق نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع طلاب واساتید حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک این ایام خجسته گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و رهایی ملت از استبداد و استعمار مبارک است و این ایام یاداور ایثار و گذشت مردم انقلابی کشور است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: پس از انقلاب اسلامی، دشمنان این نظام با دسیسه‌های بسیاری برای براندازی این انقلاب از جمله تهاجم فرهنگی، جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و قبیله‌ای، تجزیه کشور و غیره سعی در براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران داشتند که به لطف خداوند متعال موفق نشدند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که دشمن به دنبال این است که اخلاق و فرهنگ و دین ما را از مردم بگیرد و انقلاب را تضعیف کند اما متأسفانه مسؤولان این موضوع را جدی نگرفته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، بر دشمنی و کینه ‌توزی دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا افزوده می‌شود، بنابراین باید تلاش کرد با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلاب را با همان نگاهی که مردم انقلابی در سال ۵۷ داشتند به سرانجام برسانیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام وشهدای انقلاب اسلامی بیان داشت: حضرت امام(ره) با دم مسيحايي خود توانست نهضت اسلامي ملت ايران را بعد از ساليان طولانی حاکميت استبداد و استعمار به پيروزی برساند و در اين مسير تمامي امت با گرايش‌های فکری، اعتقادی و سياسی و فرهنگی مختلف را بسيج نموده و در مسير تحقق  استقلال  و آزادی و جمهوری اسلامي هدايت نمايد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مومن خداجو بودند و به همین دلیل همواره یاد و نام ایشان در دلهای مومنان زنده و جاودان می ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha