چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
الاسدی

شیخ کاظم الاسدی روحانی مجاهد عراقی گفت: اکثر ملت عراق معتقدند انقلاب اسلامی در ایران انقلاب مقدسی هست که رهبری آن را مرجع عظیم الشان و بزرگواری از علمای اسلام به عهده داشت و نمونه آماده شدن برای ظهور امام زمان (عج) هست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ کاظم الاسدی روحانی مجاهد عراقی در آستانه سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفت و گو با سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به بیان اهمیت و تاثیر انقلاب اسلامی ایران در منطقه و عراق و دخالت های آشکار آمریکا در امور داخلی عراق پرداخت.

شیخ کاظم الاسدی روحانی مجاهد عراقی با اشاره به اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار سرویس بین الملل حوزه گفت: انقلاب اسلامی ایران همچنان تاثیر زیادی در بیداری و بازگشت به مسیر دین حقیقی و راستین و مبارک دارد. همچنین در  روشن ساختن و بالندگی ریشه مقاومت مقدس و ایستادگی در مقابل دشمنان و مجرمین نقش با اهمیتی دارد. با پیروزی انقلاب اسلامی ایران  ملت عراق حرکتش را برای یاری انقلاب مبارک آغاز کرد ،اما صدام و همکارانش سلول های زندان هایشان را برای این افراد بکار گرفتند و اعدام ها افزایش پیدا کرد .

 

اعدام 350 مسلمان انقلابی عراقی توسط صدام در دوهفته

وی ادامه داد: هرگز فراموش نمی کنم اقدام صدام را در منطقه و محل تولدم "کرمه " در آنجا صدام درآغاز سال 1980 م  نزدیک به 350 انسان مومن را در طول دو هفته اعدام کرد ، در حالیکه این منطقه یک منطقه کوچک بود.ملت عراق در مقاومت ثابت قدم بود و صدام با ابزار های مختلف آتش و آهن و  اسلحه کشتار به راه می انداخت.

عراقی ها  انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز ظهور امام زمان(عج)  می دانند

روحانی عراقی افزود:  اکثر ملت عراق معتقدند انقلاب اسلامی در ایران انقلاب مقدسی هست  که رهبری آن را مرجع عظیم الشان و بزرگواری از علمای اسلام به عهده داشت و تمثیل و نمونه آماده شدن برای ظهور امام زمان (عج) هست.

 روحانی عراقی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات پارلمانی در عراق و مشارکت حشد الشعبی در انتخابات  گفت: حق حشد الشعبی است که در انتخابات پارلمانی مشارکت داشته باشد و این یک حق شرعی است.اما به نظر شخصی من که نظری محدود و منحصر به خودم هست؛ به نظرم این اقدام مهم و بسیار خطیر هست. بایستی که حشد در انتخابات خودش را از مشکلات سیاسی داخلی جدا کند.بله وقتی که حشد به شنیدن باتوجه صدای مرجعیت حکیمانه ادامه می دهد و خودش را با اوامر مرجعیت تطبیق می دهد به یاری خداوند تبارک و تعالی حشد الشعبی بازوی قوی برای مقاومت و دفاع از دین و کشور و مقدسات باقی خواهند ماند.

آمریکایی ها همچنان به دنبال نابودی و مصادره عراق هستند

وی با اشاره به دخالت های آمریکا در عراق گفت: آمریکایی ها و اتباعشان همچنان نقشه هایی برای مصادره عراق و نابودی بیشتر از گذشته دارند آن هم  به دست مزدوران احمق صدام تا عراق را نابود کنند.هدف دشمنان این است که جبهه واحدی بین ایران و عراق و سوریه و لبنان و یمن ایجاد نشود. بله آمریکا شکست خورد و شکست های زشت و ننگ آوری در سال های اخیر به دست شیعه متحمل شده ، اما از کید شیطانیشان و توطئه خسته نمی شوند و دست بر نمی دارند.

روحانی مجاهد عراقی در پایان گفت: معتقدم رییس جمهور آمریکا ترامپ نقش بزرگی در نابودی آمریکا در داخل و خارج داشته باشد و همگی در آینده نزدیک، سقوط شیطان بزرگ را به یاری خداوند تبارک و تعالی مشاهده خواهیم کرد.خداوند با خود عهد کرده که به ظالم به طور همیشگی و دائم اجازه ظلم ندهد و آنچه از کشتار بی گناهان  و کشتار کودکان در عراق و سوریه و یمن و غیره انجام می دهند  این ها دلیل ظلم آنها است و به پایان راهشان نزدیک شدند  و لعنت خدا و تمام ملائک و مردم بر آنها باد.

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha