شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

حجت‌الاسلام علالدین صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین اظهار داشت:  در این شرایط باید شعارهای انقلاب را به دغدغه و گفتمان غالب تبدیل کنیم تا این شعارها در جامعه و در میان مردم همچنان سر داده شود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: کم‌لطفی است اگر بخواهیم دستاوردهای دینی، مذهبی، علمی و سیاسی خود در شرایط کنونی را نادیده بگیریم و ناسپاسی کنیم.

وی افزود: در شرایطی قرار داشتیم که در همه امور وابسته استکبار بودیم و در سرنوشت کشورمان دخالتی نداشتیم و قادر نبودیم سیم‌خاردار خود را تأمین کنیم امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده‌ایم که در نانو، مسائل علمی و پزشکی و صنایع دفاعی در رده‌های شاخص جهان قرارگرفته‌ایم.

حجت‌الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب را مرور کنیم و ببینیم از کجا به جایگاه رفیع امروز رسیده‌ایم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: زندگی رهبر کبیر انقلاب سرشار از درس‌های آموزنده برای بشریت است، چراکه  امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مؤمن خداجو بودند و به همین دلیل همواره یاد و نام ایشان در دل‌های مؤمنان زنده و جاودان می‌ماند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهدای گرانقدر در دامان پاک همین مادران و پدران و خانواده متدین و ولایی تربیت شدند و خون خود را برای مجد و عظمت اسلام اهدا کردند.

وی با تأکید بر حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن افزود: لازم است همه ملت ایران از هر قشری با حضور پرشور خود حماسه سیاسی بزرگ دیگری خلق کرده و چشم دشمنان را کور و با رهبر خود تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha