جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه قزوین امام خمینی (ره) نماد مبارزه با زیاده‌خواهی‌های استکبار بود.

حجت‌الاسلام رسول نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به حضور میلیونی و ماندگار ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: روز 22 بهمن سال 57 روز نجات ملت ایران از چنگال مستکبران و طاغوتیان است، روزی که  مردم به رهبری امام خمینی (ره) دست بر دست هم ایران عزیز را از چنگال استعمار و ذلت رها کردند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: به تعبیری دیگر 22 بهمن روز نمایش وحدت، همدلی و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه ظلم و استبداد بوده و قطعاً مردم بار دیگر با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت در روز جشن استقلال میزان وفاداری خود به‌نظام انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی افزود: 22 بهمن فرصت مناسبی است که مردم ایران اسلامی یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای عزیز بیعت کنند.

حجت‌الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه پیرو مقام معظم رهبری هستند و این را با حضور درصحنه همواره ثابت کرده‌اند و در روز 22 بهمن امسال نیز با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران همواره نشان داده‌اند که خواهان پیشرفت هستند آن‌چنان‌که تاکنون به همه جهانیان ثابت کرده‌اند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) توانست با توکل بر خدا و حمایت مردم در سرتاسر این سرزمین پرچم نهضت اسلامی را به اهتزاز درآورد و ایشان در مقابل استکبار و استعمار سر فرود نیاورد و توانست نهضت اسلامی را در مسیر پیروزی قرار دهد.

وی اظهار کرد: امام خمینی (ره) همان شخصیتی بود که با صدای رسا به جهانیان اعلام کرد که اسلام می‌تواند در دنیای مدرن امروزی برجهان حکومت  و مردم را در دستیابی به اهداف مادی و معنوی‌شان رهنمون کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha