جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی ، امام جمعه آبادان

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی پور، وحدت جامعه اسلام را عاملی مهم در پیروزی جبهه مقاومت علیه دشمنان دانست و گفت: مسلمانان برای رسیدن به این وحدت ابتدا باید متوجه قدرت و عظمت خود در جهان شوند، قدرتی که به واسطه ایمان و اتکا به خداوند ایجاد شده است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سالگرد پیروزی انقلاب امسال را متفاوت با سال‌های گذشته عنوان کرد و اظهارداشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت نشان داد که انقلاب اسلامی ایران آغازگر حرکتی بزرگ در حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان بوده است.

وی با اشاره به چشم‌انداز بلند جبهه مقاومت و رسیدن به آزادی قدس شریف در آینده‌ای نزدیک تصریح کرد: روحیه استکبارستیزی ملت ایران که الگوی مردم مسلمان سراسر جهان شده، سر منشأش به انقلاب ۵۷ بر می‌گردد! روحیه‌ای که نشان داد با اتحاد و یکپارچگی هر دشمنی را می‌توان از بین برد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور، وحدت جامعه اسلام را عاملی مهم در پیروزی جبهه مقاومت علیه دشمنان عنوان کرد و افزود: مسلمانان برای رسیدن به این وحدت باید ابتدا متوجه قدرت و عظمت خود در جهان شوند، قدرتی که به واسطه ایمان و اتکا به خداوند ایجاد شده است.

وی اندیشه مهدویت و امید به ظهور منجی را یکی از مهم‌ترین ارکان تشیع برشمرد و با اشاره به سخنی از امام راحل مبنی بر «انتظار فرج، انتظار قدرت اسلام است و ما باید کوشش کنیم تا قدرت اسلام در عالم تحقق پیدا کند و مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) إن شاءالله تهیه شود»، افزود: ظهور امام زمان(عج) بشارت دهنده عزت و اقتدار مسلمانان در جهان است.

امام جمعه آبادان در پایان با بیان این که وحدت امروز جامعه اسلامی بیش از گذشته قابل رؤیت و به منصه ظهور در آمده است، گفت: راهپیمایی 22 بهمن و حضور پرشور مردم در این عرصه نیز یکی از عرصه‌هایی است که ملت مسلمانان ایران بار دیگر می‌توانند وحدت و یکپارچگی خود را نمایش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha