پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام لطفی نیاسر

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف و اُمید افزایی مردم ، راهبرد کلیدی رسانه ملی است.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی نیاسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  ضمن تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: صدا و سیما در عرصه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی فعالیت های گسترده ای داشته و این مهم در عرصه های مختلف با تولید برنامه های گوناگون مورد توجه جدی بوده است.

وی با تاکید بر لزوم امیدافزایی به مردم برای مقابله با توطئه های دشمن گفت: باید کاری کرد که حرف مردم و گلایه هایشان شنیده شده و به آن ها پاسخ مناسب داده شود و ما در همین باره با مسئولان استانی نیز به این تفاهم رسیده ایم که با توجه به این که مردم از خود ما هستند و انقلاب و نظام متعلق به مردم است، آن ها به اظهار نظر بپردازند و ما مطالباتشان را مطرح کرده و پیگیری کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای  مرکز قم همچنین با اشاره به اهمیت توجه اصل دشمن شناسی در دنیای امروز افزود: امروز باید توطئه ها و ترفندهای دشمن در راستای مایوس کردن مردم تبیین شود تا ضمن شناخت درست برنامه های دشمن در جهت مقابله با آن ها برآییم.

وی با بیان این که در دهه فجر امسال برای نخستین بار سینمای فجر به طور زنده روی آنتن سیمای مرکز قم قرار گرفت، ابراز داشت: برای اولین بار از بیت امام راحل در قم برای شبکه های ملی و استانی برنامه اجرا کردیم که مورد استقبال جالب مخاطبان قرار گرفت.

وی در خاتمه با تاکید بر این که برای پوشش راهپیمایی بزرگ 22 بهمن برنامه ریزی گسترده ای کرده ایم، گفت: امسال همچنین بنا داریم که برنامه راهپیمایی را به صورت مستقیم از منطقه کهک قم نیز داشته باشیم.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha