جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اطلاعیه

حوزه/نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و دبیرخانه مجمع علمای خراسان شمالی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند: ۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، در متن اطلاعیه آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی به مناسبت فرا رسیدن راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن  آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تأمین‌کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آن‌ها باشد.

22بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

حضور آگاهانه‌ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مناسبت‌های ارزشمند و تاریخی همچون راهپیمایی 22 بهمن، روز پیروزی ملت مسلمان بر رژیم ستم‌شاهی طاغوت یکی‌ از زیباترین‌ جلوه‌های‌ تحقق وعده‌های الهی یعنی پیروزی خون بر شمشیر است‌ و همین حضور پرشور و حماسه‌ساز باعث‌ شده‌ است‌ که‌ انقلاب‌ شکوهمند اسلامی همچنان‌ در مسیر بالندگی و سرافرازی حرکت نماید.

امروز ایران سربلند، عظمت و استواری خود را به برکت نورانیت دین مبین اسلام، رهبری‌ها و هدایت‌های آگاهانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه، وحدت، همدلی و ایمان و اعتقاد راسخ ملت و هوشیاری و پایداری نیروهای مسلح و خون شهیدان قوام بخشیده و با تکیه بر توانمندی‌های بومی و داخلی و بدون وابستگی به قدرت‌های استکباری عالم در اوج خودکفایی، آمادگی و اقتدار قرار گرفته است لذا حضور پرشور و حماسی مردم شهیدپرور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن آن هم در آغاز جشن چهلمین بهار پیروزی انقلاب، خاری در چشم دشمن و افتخاری برای تمامی ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان خواهد بود.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و دبیرخانه مجمع علمای استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گران‌قدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، آحاد ملت را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امیدوارند حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha