شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

عضو خبرگان رهبری گفت: مردم ما فردا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر روحیه بالای انقلابی خود را به دنیا نشان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ابراز داشت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مردم ما با بصیرت و آگاهی بالایی که دارند بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشوری داشته و کاری می کنند که این حضور به یک 22 بهمن تماشایی دیگری تبدیل شود.

وی افزود: حقیقتاً باید از بابت چنین مردم بصیر و ولایتمداری ، خدای منان را سپاسگزاری کرد چه آن که این ملت در همه صحنه های دفاع از اسلام و انقلاب ، بهترین عملکرد را داشته اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: به لطف الهی انقلاب اسلامی ایران با وجود همه دشمنی ها و فتنه ها همچنان به راه پرصلابت و پرافتخار خود ادامه می دهد و مردم ما با داشتن روحیه انقلابی و جهادی، در برابر دشمنان قسم خورده این نظام صف آرایی کرده و از راه و عقیده خود باز نمی گردند.

وی گفت: در آن سوی قضیه نیز مسئولان و دولتمردان نباید از هیچ فرصتی برای خدمت به این مردم شریف کوتاهی کرده و به خصوص در حل مشکلات اقتصادی آن ها همتی مضاعف داشته باشند.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha