جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا الیاسی، از مبلغین پیشکسوت در عرصه تبلیغ دینی و فرهنگی کرمانشاه

حوزه/ شناخت آسیب ها، اساسی ترین قدم در جلوگیری از رشد آنهاست و نباید نسبت به آسیب های پیش روی انقلاب بی تفاوت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، حجت الاسلام محمدرضا الیاسی، از مبلغین پیشکسوت در عرصه تبلیغ دینی و فرهنگی کرمانشاه در یادداشتی آورده است: شناخت آسیبها اساسی ترین قدم در جلوگیری از رشد آنهاست و نباید نسبت به آسیبهای انقلاب بی تفاوت بود.، چرا که با به تاسی به کلام گهر بار امام محمدباقر(علیه  السلام) که فرمودند: حفظ عمل و استمرار آن را از خود عمل مهم‌تر و دشوارتر است. در این راستا حضرت امام(ره) می فرمایند: بدانید که حفظ یک پیروزی مشکل تر از به دست آوردن پیروزی است. همچنین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در این خصوص تاکیدات زیادی دارند. انقلاب حفظ و تداومش مهمتر از بوقوع پیوستن است.

وظیفه روحانیت انقلابی در عصر حاضر بصیرت بخشی به مردم نسبت به خطر آسیب های در کمین انقلاب اسلامی است. زمانی که مردم یک جامعه نسبت به آسیب های پیش روی انقلاب بی تفاوت شدند دچار آسیب می شوند.

بد معرفی کردن اسلام در عمل مهمترین خطری که انقلاب ما را تهدید می کند، چرا که یکی از اساسی ترین ارکان انقلاب همان مباحث عقیدتی است که مبانی دینی شکل دهنده این انقلاب بوده بنابر این در معرفی اسلام ناب محمدی(ص) و استمرار حرکت انبیاء(علیهم السلام) که همان ولایت فقیه هست، باید گوش به فرمان اوامر ولی امر بوده و از ایجاد بدبینی در بین مردم دوری کنیم.

عملکرد مسئولین در سطوح مختلف به گونه ای نباشد که خدای ناخواسته با دستورکار قرار دادن خواهش های نفسانی و برداشت های غلط از اسلام و مذهب تشیع، باعث مایوس شدن صاحبان اصلی انقلاب که همان مرد هستند نسبت به آینده نظام و ایران انقلابی گردد و در اذهان جهانیان اسلام مترقی را فاقد برنامه حکومت داری و اداره جامعه در جمیع جهات تلقی کنند.

وحدت کلمه و انسجام ملی رمز حضور مردم در پیروز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که مورد تاکید حضرت امام(ره) و مقام عظمای ولایت بوده  وهست و نباید به آن خدشه وارد شود.

برا ساس کلام وحی که می فرماید: وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا... یکی از مصادیق حبل الله در صحنه های مختلف انقلاب ولایت فقیه است. دشمنان به میوه تفرقه و اختلاف که همان بدبینی انقلابیون در بین خانواده انقلاب می اندیشند، اما با فصل الخطاب قرار دادن کلام نورانی قرآن و سیره حضرات معصومین(علیهم السلام) نقشه های دشمنان را در نطفه خفه خواهیم کرد.

 با حضور در راهپیمایی 22 بهمن 96 بار دیگر با آرمانهای حضرت امام(ره)،مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید بیعت می کنیم و به دشمنان ایران اسلامی بفهمانیم که هیچ غلطی نمی توانند بکنند چون ما حافظ انقلاب بوده و هستیم.. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha