چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
راهپیمایی دعوت

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه و سید موسی خادمی، استاندار لرستان در بیانیه ای مشترک مردم بابصیرت را به حضور پرشور و باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه و سید موسی خادمی، استاندار لرستان در بیانیه ای مشترکی آورده اند: درود خدا بر فجر آفرینان دیروز به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مردم همیشه در صحنه و سرافراز ایران اسلامی که با حضور به موقع و بابصیرت خود شکوه و عظمت روز افزون را برای نظام جمهوری اسلامی رقم می زنند و هر بار با حضور به موقع و بابصیرت خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب خواهند زد.

خدا را شاکریم بر نعمت ولایت و بصیرت امت که ریشه در پیوند عمیق ملت با ولایت دارد و این ریشه و پیوند عمیق ملت با ولایت همیشه ستودنی بوده است .

ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی با وجود ناملایمات داخلی و خارجی از قبیل کودتا،ترور و تحریم ملتی با عزم راسخ بوده که همواره در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و خون شهدا به ندای رهبری لبیک گفته اند .

اینجانبان با تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  ضمن دعوت از عموم مردم غیرتمند و بابصیرت استان لرستان ،این حضور را همگام با موج خروشان اقیانوس عزت خواهی و استکبار ستیزی ارج می نهیم و با میثاق دوباره خود با امام ،شهدا و رهبری بار دیگر مهر زرینی بر دفتر خاطرات انقلاب اسلامی خواهیم نهاد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha