سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خواستار حضور باشکوه و گسترده مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد و تاکید کرد: هیچ توطئه ای مردم را از انقلاب، امام و شهدا دور نمی کند .

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر از آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی برای شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمندعوت به عمل آورد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: یوم الله 22 بهمن یادآور حماسه پیروزی انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی، بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ادای احترام به مقام شهیدان سرافراز و ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن همواره سهیم بوده اند.

وی اظهار کرد: چهلمین بهار آزادی از راه رسیده وانقلاب اسلامی یک سال دیگر از عمر پرثمر خود را پشت سر گذاشته نهاده و بی شک رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان های مقدس انقلاب در این سال ها، تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و مقاومت ملی و حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه های انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: اغتشاشات اخیر که در راستای فتنه 88 صورت پذیرفت، نشان داد که دشمنان قسم خورده این ملت همواره به بحران آفرینی دل بسته اند، اما غافل از آن هستند که مردم شریف ایران در طول سالها مجاهدت، جنگ تحمیلی، تحریم و فشارهای دشمن آبدیده شده و راه مقابله با فتنه ها وبحران های منطقه ای و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را آموخته اند و همواره با بصیرت مثال زدنی تمام سرمایه گذاری ها و تلاش های دشمنان انقلاب و اسلام را در براندازی، انحراف و توقف فرایند انقلاب اسلامی را بی اثر و نقش بر آب می کند.

وی تصریح کرد: دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر اسلامی هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، از مردم فهیم و شریف ایران دعوت می نماید تا با حضور آگاهانه و منسجم خود در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، ضمن حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، بر تداوم راه امام (ره) که راه همیشگی ملت است، یک بار دیگر دشمنان را نا امید تر از گذشته کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha