جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان یزد

حوزه/ مسئول دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مساجد گره گشای مشکلات مردم است گفت: متاسفانه امروزه کم کاری متولیان فرهنگی سبب شده تا جوان امروز دین را آن طور که باید و شاید خوب نشناسد و با اندک شبهه ای از مسیر دین خارج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، مسئول دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، صبح امروز در گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مهریز در ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید همچون سال های جنگ، امروز هم سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن را که همان مسجد، مدرسه و خانواده است را خوب بشناسند و به میدان بیایند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) یزد ادامه داد: دشمن جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کرد و شکست خورد و به این نتیجه رسید که با جنگ نظامی به جایی نخواهد رسید و بنابراین استراتژی خود را عوض و با ادواتی همچون فضای مجازی ، ماهواره ، قلم وغیره به میدان آمد.

وی افزود: در میدان جنگ نظامی دشمن علامت داشت و امروز در جنگ نرم هم دشمن علامت هایی دارد، فقط کافیست خوب نگاه کرده و این علامت ها را بشناسیم.

حجت الاسلام نجیمی با بیان این موضوع که گره مشکلات مردم باید در مساجد باز شود اظهار داشت: امروز فضای مجازی 24 ساعته فعال است ولی درب کدامیک از مساجد ما که امروز سنگر است شبانه روز باز است.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) یزد با انتقاد از عملکرد متولیان فرهنگی، تصریح کرد: متاسفانه امروزه کم کاری متولیان فرهنگی سبب شده تا جوان امروز دین را آن طور که باید و شاید خوب نشناسد و با اندک شبهه ای از مسیر دین خارج شود.

مسئول دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: روحانیون ما باید پا به پای جوانان همه جا حضور داشته و از مشکلات و مسائل خانواده های اطراف مساجد خود مطلع باشند.

وی اظهارداشت: امروز اگر می خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم باید خانواده های خود را از حفظ کنیم که مبادا در این هجمه و آتش وسیع فضای مجازی در معرض آسیب قرار بگیرند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • از مهریز -فلاح IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    درود بر این مردخدا