جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 440347
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
حوزه علمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم گفت: اردوی علمی فرهنگی این مدرسه علمیه با هدف تجدید میثاق با امام شهدا و دیدار با مراجع عظام تقلید همراه با ۴۰ نفر از طلاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: اردوی علمی فرهنگی مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم با هدف تجدید میثاق با امام شهدا و دیدار با مراجع عظام تقلید همراه با ۴۰ نفر از طلاب برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در این اردوی علمی و فرهنگی افزود:  زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، بازدید از موزه عبرت ایران،  بازدید از مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی تهرانی همراه با درس اخلاق مدیر محترم مدرسه، زیارت و تجدید میثاق با امام راحل (ره)، زیارت قبور شهدای ۷۲ تن و شهید چمران و سایر سرداران شهید در بهشت‌زهرا همراه با سخنرانی راوی و مدیر مدرسه و  استفاده از  درس اخلاق آیت الله مصباح یزدی ازجمله این برنامه‌ها بود.

وی همچنین  دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی، استفاده از درس اخلاق آیت‌الله العظمی جوادی آملی، بازدید از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی، برگزاری کارگاه آموزشی سلامت استاد فدوی زاده استاد طب اسلامی، زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و زیارت قبور علما و زیارت مسجد مقدس جمکران را از دیگر برنامه‌های علمی و فرهنگی این اردو برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha