جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: حوزه علمیه بر خود لازم می داند که با تاسی به سیره علمای مجاهد و امام و رهبری عزیز دغدغه جهانی شدن این انقلاب را داشته باشد و فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل و شهدا را دغدغه روزمره خود قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، پیش از ظهر امروز در نشست بصیریتی حوزه ولایی، حوزه انقلابی در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان با حضور علما و اساتید حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: حوزه علمیه بر خود لازم می داند که با تاسی به سیره علمای مجاهد و امام و رهبری عزیز دغدغه جهانی شدن این انقلاب را داشته باشد و فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل و شهدا را دغدغه روزمره خود قرار بدهد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند: نفس کشیدن در حکومت عدل، از عبادت 70 سال در غیر از آن حکومت ثواب بالاتری دارد، افزود: خدا را شاکریم که تولد، رشد و زندگی ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت دعای صالحان، اولیای الهی و پیغمبران و حضرت امام راحل و خون مبارک شهدا در امتداد قیام عاشورا شکل گرفته زندگی ما قرار گرفته است.

دبیر شورای حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: بر خود لازم می دانیم که با تاسی به سیره علمای مجاهد و امام و رهبری عزیز دغدغه جهانی شدن این انقلاب را داشته باشیم و فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل و شهدا را دغدغه روزمره خود قرار بدهیم.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی تاکید کرد: جهت حفظ این دستاورد که به تعبیر رهبری تز این انقلاب از قم و حوزه علمیه است و دشمن هم در صدد است که آنتی تز این انقلاب را از قم شروع کند، حوزه های علمیه نیز در صدد برآمدند تا سلسله نشست هایی تحت عنوان حوزه انقلابی و ولایی مباحثی برگزار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha