شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی

حوزه/ سخنگوی مدیریت حوزه های عملیه گفت: ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی با حضور خود تجلی شکوه دیگری را در آستانه ۴۰سال انقلاب اسلامی رقم خواهند زد، چرا که بعد از انقلاب بر فراز قله افتخار، سعادت و استقلال ایستاده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین عباس رفعتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن دعوت از ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی به راهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: حضور پرشکوه ملت سرفراز ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال تجلی شکوه بیاد ماندنی را رقم خواهد زد . 22بهمن امسال حماسه ای متفاوت و بیاد ماندنی خواهد بود.

سخنگوی مدیر حوزه ضمن گرامی داشت دهه فجر تاکید کرد: یوم الله ۲۲ بهمن روز تجديد ميثاق با آرمان هاي حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و اداي احترام به مقام والای شهیدان و جانبازان انقلاب است.

وی در آستانه ورود انقلاب به چهل سالگی انقلاب بر حفظ دستاورهای مهم انقلاب اسلامی اشاره نمود و بیان داشت : انقلاب اسلامی در آستانه 40سالگی خود بر قله ای از دستاورهای افتخار آمیز در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی ایستاده است که باید از این دستاور ها در ابعاد مختلف حفاظت نمود .

مدیر شبکه جهانی ولایت با تاکید بر نقش مردم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی با اشاره به این پشتیبانی عظیم مردمی گفتند : این انقلاب با پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و تداوم قریب بر 40سال مقاومت در حوادث و توطئه های داخلی و خارجی مرهون حضور به موقع مردم در مقاطع حساس انقلاب بود

وی با یاد آوری توطئه های اخیر یاد آور شدن که دشمنان قسم خورده این انقلاب همواره در صدد بحران آفرینی در کشور هستند و صفوف استوار و شعارهای وحدت آفرین مردم خط بطلان بر تمام برنامه ها و توطئه ها خواهد کشید .

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن دعوت احاد مردم برای شرکت در راهپیمایی حماسه ساز فردا بر حضور روحانیت انقلابی تاکید نمود و گفت : حوزه های علمیه و روحانیان همیشه در صحنه در کنار اقشار مردم در این راهپیمایی حضور خواهند داشت . و با مشت های گره کرده ودر صفوف منسجم و بهم پیوسته در کنار مردم بر تداوم این راه بلند در سایه سار مقام معظم رهبری با آرمان های بلند تجدید میثاق می کنند .

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha