جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان یزد در بیانیه ای از عموم مردم همیشه در صحنه یزد و حوزویان برای حضور حماسی و انقلابی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، مدیریت حوزه علمیه خواهران یزد در بیانیه ای آمادگی بانوان طلبه را برای حضور خودجوش و انقلابی در راهپیمایی حماسی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن روز تجلّی همدلی، وحدت و اوج ابراز عشق ملت ایران به اسلام عزیز، امام خمینی (ره) و ولایت فقیه است , در این روز فرخنده، سرانجام مبارزات مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به ثمر نشست و نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، فرو ریخت و انقلاب شکوهمند اسلامی پیروز شد و نور امید در دل تمامی مستضعفین جهان منعکس شد.

این بیانیه می افزاید: حال که در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی، انقلاب اسلامی به درختی تنومند و استوار تبدیل شده این وظیفه همه ماست که به دور از هر گرایش سیاسی و هر دیدگاهی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری حماسی پیدا کنیم و بار دیگر همبستگی و همدلی ملت ایران را به رخ جهانیان بکشیم تا دشمنان بدانند که مردم ایران در هر شرایطی به آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی وفادار هستند و پایبندی عمیقی به راه ولایت دارند واگر مشکلی هم دارند خودشان قادر به حل آن هستند واجازه دخالت به امور داخلی خود را به بیگانکان نمی دهند.

در ادامه می خوانیم: پیام  یوم الله 22 بهمن تحقق وعده الهی است که ( ان تنصرالله ینصرکم ) واین وعده الهی همچنان باقی است که اگر مردم درصحنه ها حضور داشته باشند خداوند آنها را یاری خواهد کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه، طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان یزد ، ضمن اعلان بیعت مجدد با آرمانهای امام راحل و شهدای عزیز و رهبر معظم انقلاب، از آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار و بصیر استان یزد دعوت می کنند تا در راهپیمایی بزرگ روز 22 بهمن، شرکت نموده تا چشم دشمنان اسلام و فتنه گران داخلی، را کور و دسیسه های شیطانی آنها را نقش بر آب کنند. و اعتبار و عزت جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء بخشند.   

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

                                                           

                                                            

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha