پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت مرکز خدمات

حوزه/ رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات از برگزاری سی و دومین همایش مدیران مرکز خدمات در شهر مقدس قم در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر یاسی  ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت زهرا(س) و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سی و دومین همایش مدیران مرکز خدمات روزهای 25 الی 27 بهمن ماه در ساختمان مرکزی مرکز خدمات در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و رویکرد اصلی آن تشریح برنامه میان مدت اول مرکز خدمات و همفکری نسبت به دو موضوع کارآفرینی و توانمندسازی معیشتی خانواده های طلاب و همچنین تحکیم خانواده می باشد.
وی بیان کرد: امیدواریم با همفکری‌ها و رایزنی‌هایی که در خلال برنامه‌های متنوع پیش بینی شده صورت می‌گیرد شاهد مشارکت حداکثری در نهایی سازی برنامه میان مدت مرکز خدمات باشیم.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات تصریح کرد: در کنار این هدف اصلی، مباحث دیگری از جمله آشنایی با مسائل روز کشور در عرصه‌های مختلف، ارتقای مباحث معنوی و اخلاقی؛ بالا بردن انسجام سازمانی و روان‌سازی تعاملات ستاد و صف از جمله اهداف دیگر سی و دومین همایش مدیران مرکز خدمات است.
وی افزود: برگزاری پنل های تخصصی معاونت‌ها و ادارات کل مستقل، دعوت از سخنرانان اخلاقی و کارشناسان امور سیاسی و اجتماعی و دیدار با یکی از مراجع تقلید ازجمله برنامه‌های این همایش سه روزه است.
دکتر یاسی ابراز داشت: مانند سایر همایش‌های مدیران مرکز خدمات، علاوه بر محور اصلی همایش، در راستای تقویت همدلی سازمانی و ارتباط وسیع‌تر صف و ستاد مجموعه، برنامه نشست صمیمی مدیران استانی مرکز خدمات با رئیس مرکز و پرسش و پاسخ مراکز استانی و واحدهای ستادی نیز در برنامه‌های همایش گنجانده شده است.
وی بیان کرد: سی و یکمین همایش مدیران مرکز خدمات با موضوع آموزش و بصیرت افزایی، ضرورت ارتقا و روزآمد نمودن دانش مدیران و آشنایی با مسائل مهم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روز کشور تابستان امسال در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد برگزار شد.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات گفت: این همایش با حضور بسیار خوب مدیران مرکز اعم از ستاد و صف برگزار شد و شاهد دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بودیم و در همایش پیش رو نیز گزارشی از مصوبات و دستاوردهای سی و یکمین همایش ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha