سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس گفت: در روز ۲۲ بهمن امسال، همه با هم و در کنار هم، در راهپیمایی بزرگداشت این یوم الله بزرگ شرکت، و امید بدخواهان و دشمنان را به ناامیدی بدل، و طراوت و تازگی را به فضای انقلاب اسلامی بار دیگر تزریق می کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: 22 بهمن مکتبی انقلابی – اخلاقی است که فوران و جریان ارزش های انسجام بخش در آن، توانایی اسلام برای پی افکندن وحدتی اجتماعی با رویکرد دوگانه "نه ظلم کن" و "نه ظلم بپذیر" را در همه عرصه ها به نمایش گذاشت.
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس اظهار داشت: امروز و هر روز وظیفه محوری و جدی همه در نهادی کردن و تعمیق بخشیدن به این وحدت و نفوذ دادن ارزش ها و اخلاق آن به سرتاسر کالبد جامعه و سیاست است.
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در بخش دیگری از این پیام خاطرنشان کرد: 22 بهمن یک خاطره تاریخی صِرف برای انقلاب اسلامی نیست که وظیفه ما در قبال آن در تجلیل و بزرگداشتی خلاصه گردد.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مرجعی بزرگ و تاریخی از حیث فکری و آرمانی است تا به صورت مدام به ذخائر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن بازگردیم و بر پایه آن، شخصیت اجتماعی و انقلابی خود را تراز، و حرکت ها و سیاستگذاری هایمان را تعریف، و بقاء و پویایی کشورمان در آینده را تضمین و تعمیق نماییم.
وی تصریح کرد: فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله 22 بهمن، فرصتی مهم را فراروی همه فراهم آورده است تا ذهن و دل خود را به سوی تجدید و تعمیق توجه به آرمان های انقلاب اسلامی، تجدید عهد با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید عزم بر استمرار راه شهیدان انقلاب اسلامی هر چه بیشتر معطوف بسازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha