جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مولوی فاروقی

حوزه/امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن بستر مناسبی در راستای انتقال ارزش ها است، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته و حتی باشکوه تر شیعه و سنی در کنار یکدیگر در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهند کرد.

مولوی غلام حیدر فاروقی امام جمعه اهل سنت بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و همچنین 22 بهمن‌ماه، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، باری دیگر اتحاد و انسجام خود را در حمایت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به نمایش می‌گذارد.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به اینکه امام راحل (ره) با شجاعت و قاطعیت توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند، تصریح کرد: همه مردم بایستی قدر این انقلاب را بدانند و پشتیبان آن باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران به رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) در مقابل رژیم استبدادی و ستم‌شاهی پهلوی ایستادند و با فداکاری و اخلاص انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

مولوی فاروقی به نقش مؤثر انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی اشاره‌ای کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب شد که مردم ستمدیده بسیاری از کشورهای اسلامی با الگو قرار دادن از این انقلاب علیه حکومت ظالم و مستبد خود قیام کنند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیش از هرزمانی سبب یأس دشمنان انقلاب می‌شود، عنوان کرد: آنچه مسلم است آن است که امروز دشمن به قدرت انقلاب اسلامی پی برده و از شکست آن ناامید شده است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند همچنین ضمن تأکید بربر انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان، ابراز کرد: راهپیمایی 22 بهمن، ایستادگی و مقاومت ملت استوار ایران را در برابر زیاده‌خواهی مستکبران و نظام سلطه به رخ جهانیان خواهد کشید.

مولوی فاروقی با بیان اینکه حفظ تعهد به اسلام و رهبری، حضور مردم درصحنه و همچنین حفظ اتحاد و همبستگی از عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، یادآور شد: حفظ عوامل مذکور، باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: به‌طور یقین فردا، مردم خراسان جنوبی، بیرجند و مردم تمام کشور ایران در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره انقلاب اسلامی و خصوصاً پشتیبانی از ولایت‌فقیه در راهپیمایی عظیم 22 بهمن حضور پیدا خواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان این مطلب که امروز به برکت انقلاب اسلامی تحولات زیادی در جامعه ایجاد و نقشه‌های دشمنان برای نابودی اسلام خنثی می‌شود، اذعان داشت: راهپیمایی 22 بهمن بستری مناسب در راستای انتقال ارزش‌ها است.

مولوی فاروقی تأکید کرد: بایستی بتوانیم دستاوردها و ارزش‌های اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم و حضور مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن‌ماه، بیانگر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر انقلاب است و خداوند را شاکریم که تاکنون تمامی محاسبات دشمن درصحنه انقلاب نقش بر آب‌شده است.

وی 22 بهمن را نماد حمایت همیشگی ملت ایران از ولایت‌فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و مطرح کرد: حضور در راهپیمایی این روز تجدید بیعت ملت ایران با شهدا و همچنین امام شهدا است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند در پایان از همه برادران و خواهران اعم از شیعه و سنی خواست تا با حضور پرشور خویش در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان آمریکا و همه یاوه‌گویان بکوبند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha