جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی - امام جمعه قائمشهر

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را نماد انقلابی بودن ملت ایران عنوان کرد و با تأکید بر ضرورت برگزاری پرشور این مراسم مهم، گفت: ۲۲ بهمن میعادگاهی برای تجدید بیعت با امام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایشی که به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب در ساری برگزار شد با بیان این که باید قدردان خدمات ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی در کشور باشیم، گفت: ممکن است برخی کم کاری ها در کشور وجود داشته باشد، اما باید شکر خدمات بزرگ انقلاب در چهار دهه اخیر باشیم.

وی با بیان این که نباید نسبت به خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی بی تفاوت باشیم، افزود: باید تلاش شود تا این خدمات و دستاوردهای ارزشمند بیشتر در جامعه تبیین و تشریح شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نباید این میزان پیشرفت ها نیز قانع باشیم، خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت های موجود، خدمات دولت به مردم را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که 22 بهمن مربوط به اصل اسلام و اصل انقلاب است، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و حضور در صحنه مردم به پیروزی رسید و حضور در صحنه پشتوانه محکمی برای این انقلاب خواهد بود.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که 22 بهمن اصل نظام و یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، افزود: باید قدر این انقلاب و آرمان های نظام را بدانیم و در جهت حفظ و حراست از آن تلاش کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند مردم خیلی از مشکلات را تحمل می کنند، اما فساد و تبعیض را بر می تابند، گفت: مسؤولان باید با جدیت بیشتری به دنبال حل مشکلات بروند و از شعار پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که این خوب است که مسؤولان در صحبت ها به اسم مردم تکیه می کنند، افزود: مردم گفتن اگر همراه با خدمت به آنان باشد رضایت عمومی را در پی دارد.

وی با اشاره به این که اگر مسؤولی همواره از مردم سخن بگوید، اما بر خلاف خواسته مردم عمل کند، مردم از او فاصله خواهند گرفت، بیان داشت: دَم زدن از شفافیت آسان است، اما واقعاً عمل را شفاف کردن هنر است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دهه فجر هر سال فرصتی برای مطالعه وصیت نامه امام راحل است، تصریح کرد: باید نسبت به آراء و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب بیشتر توجه و بازنگری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که هوشیاری، بصیرت و مطالبه جدی مردم به تحقق آرمان های شهدا کمک خواهد کرد، ادامه داد: اگر این گونه عمل کنیم به طور حتم رهنمودهای مهم امام راحل در وصیت نامه ایشان نیز عملی خواهد شد.

امام جمعه قائمشهر، راهپیمایی روز 22 بهمن را نماد انقلابی بودن ملت ایران عنوان کرد و با تأکید بر ضرورت برگزاری پرشور این مراسم مهم، گفت: 22 بهمن میعادگاهی برای تجدید بیعت با امام و انقلاب است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران هر ساله باشکوه تر و انقلابی تر از هر سال دیگری این مراسم بزرگ و ملی را بزرگ می کنند، خاطرنشان کرد: این راهپیمایی آن گونه دشمن شکن است که رسانه های خارجی قادر به پخش آن نیستند و آن را سانسور می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ملت ایران خالق حماسه های انقلابی در چهار دهه اخیر بوده اند، تصریح کرد: این مردم هر جا که احساس کنند که انقلاب و نظام نیاز به حضور آنها دارد بدون هیچ فراخوان و دعوتی در صحنه حاضر می شوند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی فردا شاهد سیل خروشان ملت انقلابی ایران اسلامی در 22 بهمن ماه سال 96 خواهند بود، خاطرنشان کرد: به طور حتم 22 بهمن هر ساله تجدید بیعت دوباره ملت با انقلاب، نظام و ولایت فقیه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha