جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز

حوزه/ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگ‌ترین جشن مردمی سال، هم‌زمان با سایر استان‌های کشور در کلان‌شهر اهواز و ۳۴ نقطه دیگر در خوزستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن و جشن بزرگ انقلاب هم‌زمان با اقصا نقاط کشور در اهواز آغاز شد.

بر اساس این گزارش، مردم کلان‌شهر اهواز با تجمع در میدان مولوی آماده شروع بزرگ‌ترین جشن انقلاب در اهواز بوده و در این میان نوجوانان و دانش آموزان شور و اشتیاقی وصف ناشدنی دارند.

حضور طلاب، روحانیون و خانواده‌های آنان نیز در انتهای خیابان امانیه به صورت ویژه‌ای جلوه‌نمایی می‌کند! بادکنک‌هایی که گاهی در دست فرزندان و گاهی در دست روحانیون است، صحنه‌های جالبی را خلق کرده است.

بر اساس این گزارش، تنها چند دقیقه‌ای تا ساعت ۱۰ و شروع رسمی راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز باقی مانده و خیل جمعیت به گونه‌ای است که مردم راهی مسیر راهپیمایی شده‌اند.

تکبیرهای «الله اکبر» از بلندگوهای مسیر نشان دهنده آن است که جشن بزرگ انقلاب آغاز شده و سیل جمعیت روانه پل چهارم اهواز گردیده است.

از بالای ساختمان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به تماشا نشستن خیل عظیم جمعیتی که بر روی پل سلمان فارسی در حرکت هستند، صفای دیگری دارد. عکاسان و فیلم‌برداران این جشن با شکوه به صورت مستمر و پی‌درپی لحظات ناب و زیبای راهپیمایی ۲۲ بهمن را برای انعکاس گسترده آن به تصویر کشیده و ثبت می‌کنند.

بنا به اعلام ستاد دهه فجر استان خوزستان، انتهای مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز «چهار راه آبادان» اعلام شده و إن شاءالله قرار است سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران پایانی این همایش با شکوه باشد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha