شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی مازندران

مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف مازندران همزمان با سراسر کشور در شهرهای مخلتف مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در حدود ۶۰ شهر و بخش استان مازندران با ندای دشمن‌شکن «الله اکبر» برگزار شد.

این گزارش می افزاید؛ مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مازندران با لبیک به ندای رهبری نظام با صلابت و اقتداری دیگر به صحنه آمدند و گزینه اصلی خود که وحدت و انسجام ملی در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های مدعیان حقوق بشر است را روی میز جهان می‌گذارند.

بر این گزارش، مردم شهرهای مختلف مازندران از نخستین ساعات صبح امروز شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، لرزه بر اندام برهم‌زنندگان صلح و امنیت جهانی انداختند.

فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود، ما همه فرزند خمینی هستیم، رهرو مکتب حسینی هستیم، ای رهبر آزاده، مازندران آماده، ما ملت دلاوریم، پیرو عهد رهبریم و اصالت انقلاب به نور ایمان بود در خیابان‌های مازندران طنین‌انداز شد و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ساری با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی 22 بهمن فریاد مرگ بر آمریکا را رساتر از گذشته سردادند.

این گزارش می افزاید؛ مردم همیشه در صحنه ساری همزمان با سراسر کشور از ساعت ها قبل به خیابان‌ها آمدند و دقایقی پیش حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند. با این حضور دشمنان نظام امروز می‌فهمند که مردم این دیار تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان مازندران از میدان ساعت آغاز شد و راهپیمایان با طی مسیر خیابان های جمهوری اسلامی، فردوسی و بلوار آزادی در میدان امام خمینی(ره) به هم پیوستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha