پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/ در طلیعه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی دشمن شکن و تماشایی ۲۲ بهمن، با حضور مردم انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در یک هزار شهرستان، شهر و بخش و همچنین ۴ هزار روستای کشور به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، در طلیعه فجر چهلم انقلاب اسلامی، راهپیمایی دشمن شکن و تماشایی 22 بهمن، با حضور مردم انقلابی، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، در یک هزار شهرستان، شهر و بخش و همچنین 4 هزار روستای کشور به طور همزمان برگزار شد.

در تهران نیز مردم سرافراز و عاشق انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، از مسیرهای ده گانه با شور خاصی و با در دشت داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، و ... حرکت عظیم خود را به سمت میدان  آزادی آغاز کردند تا در مراسم رسمی یوم‌الله 22 بهمن، در میدان آزادی، با سخنرانی رئیس‌جمهور شرکت کنند.

امروز پیر و جوان و زن و مرد با هر فکر و سلیقه ای آمده اند تا به دنیا بگویند که در صیانت از انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی تا پای جان ایستاده اند و  بنا به فرموده حضرت روح الله(ره) و امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان، «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

بیش از ۶ هزار خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی، حماسه آفرینی ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی را به سراسر جهان مخابره می کنند.

 

                         

                         

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha