پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام جاج علی اکبری

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: خدمت به این ملت، دین، دنیا و آخرت مسئولان و خدمتگزاران به نظام و ملت را آباد می کند، از این رو لحظه ای را هم نباید از دست بدهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع مردم استان اظهار داشت: راه انقلاب راه انبیا و اولیای الهی است که باید همه ما آن را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دهیم.

22 بهمن روز شکر نعمت انقلاب است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هنرنمایی ملت بزرگ ایران است که با سرنگون کردن طاغوت، نظامی الهی مطابق با مهندسی اولیای خدا پدید آوردند، افزود: مراسم یوم الله 22 بهمن جشن باشکوه ملت ایران اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه 22 بهمن روز شکر نعمت انقلاب توسط ملت ایران اسلامی است، گفت: نعمت ولایت، نعمت وحدت، نعمت عزت و اقتدار و ... از جمله نعماتی است که خداوند متعال در سایه پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ما عنایت فرمودند.

وی تصریح کرد: از این رو تمام اقوام، مذاهب، گروه ها، جناح ها و تمام ملت ایران اسلامی برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی همواره وسط میدان، در صحنه و متحد زیر پرچم ولایت هستند و ان شاءالله همیشه هم در صحنه خواهند ماند.

وی با بیان اینکه از خداوند متعال برای کسانی که به ملت خدمت بیشتر می کنند توفیق روز افزون مسئلت داریم، اظهار داشت: خدمت به این ملت، دین، دنیا و آخرت مسئولان و خدمتگزاران به نظام و ملت را آباد می کند، از این رو لحظه ای را هم نباید از دست بدهیم.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: تمام مسئولان نظام باید متحد و قوی به ملت ایران اسلامی خدمت کنند، چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.

اقتصاد مقاومتی نسخه نجات اقتصاد ملت ماست

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است، گفت: با همت خود مردم و با حمایت مسئولان ان شاءالله مشکلات اقتصادی مرتفع می شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: ان شاءالله با همت مسئولان، فرهیختگان و با وحدت همه اقشار جامعه، این کشور، انقلاب و رهبر معظم انقلاب تحت کرامات امام رضا (ع) تا ظهور امام زمان (عج) استوار و پایدار باشد.

گفتنی است، در پایان مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، قطعنامه این مراسم قرائت و با ندای تکبیر راهپیمایان تائید شد.

در این قطعنامه، بر حمایت از صنایع بازدارنده دفاعی و موشکی، عزم جزم مسئولان برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله به مثل موثر در موضوع برجام و هسته ای و استیفای کامل حقوق و منافع ملی، حمایت همه جانبه از اتحاد جهان اسلام و جنبش های آزادیبخش و محورمقاومت در منطقه و هوشیاری مسئولان در خصوص نفوذ اقتصادی و فرهنگی دشمن تاکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha