پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بشیر النجفی سید عمار حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف از سید عمار حکیم استقبال کردند و بر لزوم اهمیت سیاستمداران به مرحله آینده و توجه به ملت عراق پس از گذشت سال ها سختی، قحطی و محرومیت تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف از سید عمار حکیم استقبال کردند و بر لزوم اهمیت سیاستمداران به مرحله آینده و توجه به ملت عراق پس از گذشت سال ها سختی، قحطی و محرومیت تاکید کردند.

معظم له تاکید کردند: باید تمامی انواع و اقسام فساد از بین برده شود.

سید عمار حکیم نیز شرحی از آخرین تحولات سیاسی در عرصه عراق بیان کرد.

خدمت در عتبات مقدسه، شرافت بزرگی است و مؤمنین باید اهمیت نعمت ولایت اهل بیت (ع) را بدانند

آیت الله بشیر نجفی در دیدار جمعی از آستان مقدس عباسی، توصیه های را ارائه داده و بر اهمیت تلاش و اخلاص در ارائه خدمات به زائرین تاکید کردند.

معظم له افزود: خدمت در عتبات مقدسه، شرافتی بزرگ است و خادمان مسئولیت بزرگی در مجسم کردن اخلاق اهل بیت (علیهم السلام) در رفتار روزانه خود با مردم و زائرین دارند.

آیت الله نجفی تاکید کردند: مؤمنین باید اهمیت نعمت ولایت اهل بیت (علیهم السلام) بدانند؛ چرا که اهل بیت (ع) هدایتگر واقعی در دنیا و آخرت هستند و پایبندی و تمسک به راه و روش آنان حقّی بر  گردن مؤمنین است.

ایشان افزود: ما باید با اعمال و رفتار خود مبلّغ اهل بیت (ع) باشیم که این تنها راه پیشرفت و نجات ما در دنیا و آخرت است.

به وضعیت ملت عراق توجه شود

همچنین تعدادی از خادمان آستان مقدس علوی به همراه تجار به آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند.

آیت الله نجفی در این دیدار تاکید کردند: باید برای ارتقای تمامی سطوح زندگی مردم عراق اندیشه جدّی بشود و مسئله بیکاری حل شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha