جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر این که انقلاب اسلامی متعلق به همه ایرانیان است، گفت: از چند روز پیش تمام شبکه های ماهواره ای در تلاش بودند که مردم را نسبت به یوم الله ۲۲ بهمن ماه دلسرد کنند، ولی امروز همه می بینیم که حنای دشمنان برای ملت ایران رنگی ندارد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان اظهار داشت: امروز برای ملت ایران از هر دین و مسلکی، جشن ملی و غرور است.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ریشه استکبار را در جهان به لرزه درآورده است، ادامه داد: ملت ایران یکپارچه و منسجم در یک صف مستحکم در برابر استکبار و تبلیغات سو آنها که هدفش جز ایجاد تفرقه قومی و مذهبی نیست، ایستاده اند و امروز این برادری به نهایت خود رسیده است.

این عالم اهل سنت ادامه داد: بسیاری از کشورهای مستکبر و دشمنان اسلام دست به هر ترفندی برای تزلزل نظام مقدس جمهوری اسلامی دست می زنند، ولی به یاری خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکنون هیچ آسیبی به این مملکت نرسیده و نخواهد رسید.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه اتقلاب اسلامی متعلق به همه ملت ایران است، گفت: اولین و اساسی ترین خروجی انقلاب اسلامی که توسط امام خمینی (ره) ایجاد گردید، وحدت دوباره برادران اهل سنت و اهل تشییع در کشور بود.

وی اظهار کرد: امروز ملت ایران از هر قوم و مذهبی آزادانه در این کشور در امنیت کامل زندگی می کنند و خدا را شاکریم و به امنیت مان در منطقه می بالیم.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه یوم الله 22 بهمن جشنی بزرگ برای هر ایرانی وطن دوست است، گفت: در چنین روزی ستون های مستحکم نظام اسلامی در ایران به همت امام راحل و یاران صدیقش بر زمین کوبیده شد و دستان استکبار برای همیشه از این مملکت بریده شد.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: از چند روز پیش تمام شبکه های ماهواره ای در تلاش بودند که مردم را نسبت به یوم الله 22 بهمن ماه دلسرد کنند، ولی امروز همه می بینیم که حنای دشمنان برای ملت ایران رنگی ندارد.

وی در پایان سخنان خود گفت: از خداوند متعال می خواهیم که این مملکت را در سایه الطاف خود در برابر دشمنان حفظ کند و روز به روز به اقتدار این نظام اسلامی بیفزاید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha