پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده به دشمنان انقلاب بود.

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: انقلاب اسلامی میراث امام (ره) و شهداست که به همه ما واگذارشده و باید این امانت را حفظ کنیم تا به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: 22 بهمن مظهر اراده و تجلی ایمان و شور انقلابی و نماد وحدت و ولایتمداری و استکبارستیزی ملت ایران است، چراکه 39 سال مقاومت ملت ایران در برابر همه توطئه‌های دشمنان، حاکی از بصیرت و بیداری ملت و درماندگی استکبار جهانی است.

وی افزود: سنت خداوند بر این است که هر ملتی که با خدا باشد و در راه خدا، ولی و حجت خدا و رهبران الهی را یاری کند خداوند به هر شکل ممکن امدادهای غیبی خود را شامل حال آن ملت می‌کند و وقتی ملت ایران استقامت به خرج دادند و امام خمینی (ره) را یاری کردند خداوند نیز امدادهای غیبی خود را شامل حال آن‌ها کرد.

حجت‌الاسلام مصطفایی اظهار کرد: راهپیمایی امسال به دلیل موضع‌گیری‌های ترامپ، نسبت به سال‌های گذشته گسترده و باشکوه‌تر بود.

وی بیان کرد: 22 بهمن مظهر اقتدار و ایستادگی و روز ایجاد وحدت و اتحاد  است و با گذشت زمان هرروز بر قدرت نظام اسلامی افزوده می‌شود و باید حرمت خون شهدا حفظ شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد:   22 بهمن روز پیروزی درخشان انقلاب اسلامی ملت ایران است و مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان آمریکا زدند.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha