پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفوی

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه با گذشت ۳۹ سال از عمر با برکت انقلاب، ما قوی تر شده و دشمنان ضعیف تر گشته اند، گفت: مطمئن باشبید با گذشت زمان منحنی عمر آمریکایی ها رو به زوال و اضمحلال می رود و منحنی عمر انقلاب رو به اوج می رود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سردارسید یحیی رحیم صفوی، در سخنرانی مراسم راهپیمایی22بهمن، در میدان امام(ره) اصفهان،با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم ولایت مدار اصفهان اظهار کرد:  مردم اصفهان از پیشتازان پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز مردم اصفهان به همراه اقیانوس خروشان ملت آزادی خواه  ایران، اقتدار ملی و عزت نظام اسلامی را رقم زدند،  گفت: مردم هوشمند و هوشیار اصفهان با حضور آگاهانه بار دیگر پرچم حرکت  عدالت خواهی، انقلابی گری، گفتمان ضد ظلم و فساد و ضد تبعیض و ضد استکباری را در مقیاس منطقه ای و جهانی برافراشتند.

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: مردم خداجو  و شهید پرور اصفهان با حضور توفنده خود قلب امام راحل و ارواح شهدا را شاد و پاسخ محکمی به یاوه گویان در اغتشاشات اخیر دادند.

وی ابراز کرد: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نمایش اقتدار ملی، انسجام سیاسی، تجلی اراده الهی و بلوغ فکری مردم ایران و غیرت آنها بود و آنان بار دیگر وفاداری خود را نسبت به رهبری معظم و اسلام و نظام نشان دادند.

سردار صفوی افزود: پیام جهانی ملت پرخروش ایران این است  که هرگونه جنگ روانی با ابزارهای مختلف و فضای مجازی تحت حمایت های مثلت عبری، عربی و غربی در اغتشاشات اخیر نتوانسته است، میان حکومت، مردم ومسئولین نظام فاصله بیندازد.

*منحنی عمر آمریکایی ها رو به زوال و اضمحلال می رود

سردار صفوی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی بسر می برد که جهان با سرعت در حال تغییر و تحول اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است، بنیادی ترین اصل در نظام هستی و سرشت جهانی که بر این تغییرات تاثیرگذار است، عامل زمان، حرکت و فطرت است.

وی با بیان اینکه با گذشت 39 سال از عمر با برکت انقلاب، ما قوی تر شده و دشمنان ضعیف تر گشته اند، گفت: مطمئن باشبید با گذشت زمان منحنی عمر آمریکایی ها رو به زوال و اضمحلال می رود و منحنی عمر انقلاب رو به اوج می رود.

*  قدرتمند شدن انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی ملت ها

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: ما در روزهای اخیر شاهد افول قدرت آمریکایی ها  در منطقه و جهان هستیم، نمونه بارز آن شکست مفتضحانه آمریکا و هم پیمانانش در سوریه است. آمریکا در تشکیلخاورمیانه جدید شکست خورده است و زمان به سمت قدرتمند شدن انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی ملت ها در مبارزه با صهیونیست و آمریکایی ها و برخی کشورهای عربی در حال طی شدن است .

وی اذعان کرد: حکومت، دولت و مردم برای خروج از وضعیت فعلی باید راهکارهایی را انجام دهند، اصلی ترین راه حفظ انسجام ملی، اقتدار ملی، حمایت  و پشتیبانی ملت از ارکان نظام است.

* همه گرایش های سیاسی با انسجام در مقابل توطئه های دشمنان بایستند

سردار صفوی خاطرنشان کرد: همه گرایش های سیاسی باید با انسجام و همبستگی در مقابل توطئه های دشمنان بایستند، راهبرد دشمن را بشناسند و برای مقابله با آن برنامه داشته باشند.

وی بیان کرد: استفاده و بهره مندی از فرصت های ملی و منطقه ای سومین راهکار است. کشور ما هم اکنون یک وزنه برتر در منطقه غرب آسیا است، عمق نفوذ سیاسی  و فرهنگی نظام جمهوری از دریای مدیترانه تا خلیج فارس امتداد دارد.

دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا  در پایان اظهار داشت: در بحث سیاسی وجود گفتمان واحد در حوزه سیاست خارجی، فرهنگی و اقتصادی لازم و ضروری است و مسئولان باید طبق باورهای ما نسبت به ولایت فقیه و اعتقادات نظام حرکت کنند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha