چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ما به جمهوری اسلامی اعتماد دارند و انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام همین مردم است و این حکومت باقدرت مردمی اداره می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین اظهار کرد: ملت ایران روحیه انقلابی دارد و حاضر نیست زیر بار ظلم و ستم برود برای همین هم هرسال 22 بهمن به خیابان‌ها می‌آیند و به آمریکا و مستکبران جهانی می‌گویند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: دشمنان این کشور یک سال تمام علیه این مملکت توطئه می‌کنند، این در حالی است که با یک سخنرانی مقام معظم رهبری، همه نقشه‌های دشمنان از بین می‌رود و خنثی می‌شود و مردم به خیابان‌ها می‌آیند تا همبستگی خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان بیداری و هوشیاری ملت ایران، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محبی خاطرنشان کرد: برخلاف چیزی که رسانه‌های غربی می‌خواهند به جامعهٔ جهانی القاء کنند مردم ما خودشان انقلاب اسلامی را انتخاب کردند و همگی بر این مدعا باور دارند که بزرگ‌ترین حافظان انقلاب اسلامی ملت ایران هستند زیرا مردم ما به جمهوری اسلامی اعتماد دارند و انقلاب اسلامی نشأت گرفته از قیام همین مردم است و این حکومت باقدرت مردمی اداره می‌شود.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: 22 بهمن‌ماه، سالروز تداوم انقلاب در سال 57 است و پیروزی‌هایی که امروز ملت در مسیر انقلاب به آن دست‌یافته متفاوت از اوایل انقلاب بوده و همچنان در آینده افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 برگ دیگری به کتاب زرین انقلاب اضافه کرد که نشان از وفاداری مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha