چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اراده ملی و همایش انقلابیون در مقابل دشمنان بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی مردم بصیر و انقلابی استان قزوین با درک شرایط حساس کنونی و برای پاسخ دادن به یاوه‌گویی‌های استکبار و دشمنان ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفریدند و با آمدن به صحنه نشان دادند در مسیر آرمان‌های خود تا پای جان ایستاده‌اند و امروز مسئولین باید قدر این موقعیت و مردم مؤمن و خداجو را بدانند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: بیست و دوم بهمن‌ماه میعادگاه انقلابیون و مردمی همیشه درصحنه و بصیر برای نمایش اراده‌ای ملی و همایش انقلابیون در مقابل دشمنان است.

وی تصریح کرد: تکلیف مداری، بصیرت و هوشیاری، دشمن‌شناسی، تلاش برای اعتلا و اقتدار نظام اسلامی، انقلابی گری و دین‌مداری با رویکرد عملی از دیگر گفتمان‌های حاکم بر نظام است که باید در راستای تقویت و تداوم این گفتمان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی مانند یک رفراندوم عظیم و بی‌نظیر در مسیر دفاع از نظام و قانون اساسی و بیعت با مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نمایش قدرت واقعی، انسجام و وحدت ملی بود.

وی بیان کرد: دشمن در ماه‌های گذشته با محاسبات غلط و تفکراتی که داشت توطئه‌هایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران طراحی کرده بود البته هر آنچه قدرت‌های استکباری تاکنون علیه ملت ایران طراحی کرده‌اند همواره با شکست مواجه بوده است و مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن  پاسخ قاطع و محکمی به آنان دادند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم در روز ۲۲ بهمن‌ماه برای اقامه عدل و ارزش‌های الهی، دفع ظلم و اثبات استقلال خود و از همه مهم‌تر با یک خودباوری تبلوریافته به رهبری امام راحل علیه طاغوت قیام کردند.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha