شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نقوی حسینی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی توانست عزت و اقتدار ملت را به رخ جهانیان بکشد و این اقتدار برای کشورهای سلطه گر قابل تحمل نیست، به همین دلیل دشمنی آنها تمامی ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سیدحسین نقوی حسینی، در اجتماع مردم استان قزوین در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از حضور بی نظیر و باشکوه مردم این منطقه دارالمومنین در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی واین حضور را برای همیشه ماندگار دانست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی توانست عزت و اقتدار ملت را به رخ جهانیان بکشد و این اقتدار برای کشورهای سلطه گر قابل تحمل نیست، به همین دلیل دشمنی آنها تمامی ندارد.

وی ادامه داد: استکبار به سرکردگی آمریکا تصمیم گرفته بود با خلق داعش خاور میانه را به آتش بکشد، اما امروز با لطف الهی و حضور ایران در صحنه و بیداری ملتهای مسلمان داعش ریشه کن شده و منافع اسراییل به مخاطره افتاده است.

وی اظهار کرد: امروزمردم ایران باداشتن یک نظام مردم سالار قادرند در همه امور مشارکت کنند و در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و این عزت ارزشمند است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده وحدت ملی ما است و با توجه به آنچه که در منطقه اتفاق افتاد امروز ما به این حضور نیاز بیشتری داریم و حضور در این مراسم در واقع ریشه‌کن کردن محور تروریسم در قالب داعش و انسجام ملی ما را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد.

نقوی حسینی تصریح کرد: دشمنان همه تحریم ها را علیه ملت اعمال کردند و یک طرح براندازی کامل را در فتنه ۸۸  پیاده کردند، اما ملت با مشت آهنین آنها را شکست داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اعتراضات مردم حق است و ما باید برای مردم کار کنیم، مگر رهبر معظم انقلاب ساده زیست نیست، پس چرا مسئولان از معظم له الگو نمی گیرند و برخی دنبال زندگی تشریفاتی و تجملی رفته اند.

وی اظهار کرد:  مردم از فساد، دزدی و اختلاس ناراحتند، و هنگامی که می بینند یک مدیر چندین شرکت دارد، ناراحت می شوند، وقتی می بینند فرزندان مسئولان در کانادا درس می خوانند ناراحتند و ما نیز متاسف می شویم که چرا باید اینگونه باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha