جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن کاشان

حوزه/ با حضور پرشور و ده‌ها هزارنفری مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور و ده‌ها هزارنفری مردم دارالمؤمنین کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کاشان، مردم دارالمؤمنین و ولایت مدار کاشان هم‌زمان با سراسر میهن اسلامی هم دوش با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان، روحانیون، طلاب حوزه‌های علمیه، مسئولان نظامی، لشگری و کشوری، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران امسال بسیار پرشورتر از سال‌های قبل در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضوری بسیار پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

بر پایه این گزارش راهپیمایان با دادن شعارهایی همچون «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و«مرگ بر منافق»ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی، صهیونیست خون‌خوار و مرتجعین منطقه حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری اعلام کردند.

راهپیمایان در پایان پس از اجرای برنامه‌های متنوع با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن حمایت از قوای سه‌گانه با قرائت قطعنامه پایانی خواستار رفع مشکلات اقتصادی مردم، تبعیض، بی‌بند باری، فساد و مبارزه با مستکبرین و منافقین داخلی و خارجی شدند.

شایان‌ذکر است حضور مردم ا تمام اقشار جامعه با گرایش‌های مختلف سیاسی در راهپیمایی امسال کاشان نسبت به سال‌های قبل بسیار بی‌نظیر و پرشورتر از سال‌های قبل بود به‌طوری‌که میدان جهاد این شهر و خیابان‌های اطراف این میدان به دلیل ازدحام جمعیت تردد مردم به‌کندی صورت می‌گرفت.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha