جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عبادی با صدور پیامی، از حضور پرشور و شعف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، در پیامی از مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به خاطر حضور بی سابقه و تماشایی آنان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پر شور و شعور مردم با بصیرت خراسان جنوبی به‌خصوص جوانان و نوجوانان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال صحنه هایی تماشایی را خلق کرد.

وفاداری به آرمان‌های معمارکبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) اصلی ترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

پیام دیگر این حضور مردم مومن و انقلابی به مسئولین نظام این است که برای گره گشایی ازمشکلات مردم؛ بایستی اعتقاد عملی به توانمندی های داخلی داشت و در راه تفکر «ما می توانیم» و « اقتصاد مقاومتی» با تکیه به ظرفیت های موجود ایرانی گام های اساسی را برداشت.

اینجانب از حضور یکایک مردم انقلابی و با ایمان استان خراسان جنوبی و همه کسانی که در خلق این حماسه نقش آفریدند تشکر می نمایم و از خداوند متعال برای همگان آرزوی سعادت و سلامتی دارم.

والسلام علیکم

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۶

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha