پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مسؤولان باید قدر ملت انقلابی را بدانند، گفت: مردم همواره در سختی‌ها، کمبودها و تحریم‌ها پای انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سیدرحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن بابل، پیروزی انقلاب و تحقق اهداف آن را در گرو تکیه بر سه رکن اساسی عنوان کرد و گفت: نخستین رکن وجود رهبری حکیم، فرزانه و آگاه به زمان است. رهبری که سردمداران جهان مانند پوتین را به تمجید واداشت تا جایی که در دیدار با ایشان مؤدبانه نشست.

وی با اشاره به این که پوتین غرق در رهبر انقلاب شد تا جایی که به کشورهای اروپایی گفت که عیسی را در وجود رهبر ما دیده است، افزود: این رهبر فرزانه چه سخنان حکیمانه بیان می‌کنند و در برابر قدرت‌های جهان چگونه با اقتدار می‌ایستند، حتی در برابر ترامپ که ادعای پاره کردن برجام را دارد با تحکم فرمودند که اگر برجام پاره شود آن را آتش می‌زنند و یا اگر بخواهند قدمی بردارند تو دهانشان خواهیم زد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری در معادلات سیاسی جهان، تصریح کرد: امروز اسرائیل بر ضعف خود آگاه است و بیان می‌کند که اگر بازهم با حزب‌الله روبرو شود، موشک‌های حزب‌الله آنان را نابود خواهد کرد.

وی با بیان این که حزب‌الله روزبه‌روز قوی تر می‌شود و این همه به خاطر درایت‌های مقام معظم رهبری، مجاهدت‌های دلاورمردان است، خاطرنشان کرد: آنها کاری کردند، اسرائیل که روزی مدعی بود از نیل تا فرات تسلط خواهد داشت مجبور شود دور خود دیوار بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین توکل، شجاعت رهبری را عامل اقتدار جهان اسلام دانست و گفت: همه عالم می‌دانند  اگر حزب‌الله، سوریه و ... پیروز شدند به برکت وجود رهبری و ملت ایران است، این رهبر حکیم که پس از امام خمینی(ره) هوشیارانه و با اقتدار رهبری می‌کند.

استاد احوزه علمیه در ادامه رکن دوم پیروزی و بقای انقلاب اسلامی را مردم عنوان کرد و افزود: مردم همواره با تبعیت از مقام معظم رهبری خالصانه در صحنه حضور داشتند و همه مطالبات رهبری را با بیداری و آگاهی به بهترین نحو ممکن جامه عمل پوشاندند.

وی با بیان این که مردم زمان پیامبر، ایشان را دیدند اما از حضرت حمایت نکردند، گفت: مردم کشورمان تنها شاگرد مکتب حضرت علی(ع) را دیدند و این چنین عاشقانه گوش به فرمانش هستند.

حجت الاسلام والمسلمین توکل در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند، افزود: این مردم که همواره در سختی‌ها، کمبودها و تحریم‌ها پای انقلاب ایستادند، اما امروز از بی‌تدبیری‌ها و تبعیض ها گله‌مندند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر مسؤولان انقلابی باشند و تدبیر کنند، مشکلات حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردمی که توانایی ساخت سخت‌ترین موشک‌ها را دارند، مگرمی‌شود نتوانند عصا تولید کنند که آن را هم وارد می‌کنید. اینها دلیل گله‌مندی مردم است، چرا باید دقیقاً زمانی که کشت برنج فرامی‌رسد، به مقدار زیاد آن را وارد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین توکل در پایانسخنان خود مسؤولان را رکن سوم انقلاب دانست و گفت: مسؤولان در قدم نخست باید تخصص داشته باشند تا بتوانند مشکلات مردم را بفهمند و آنها را حل کنند و در گام بعدی باید متعهد باشند، چون مسؤولی که متعهد نباشد، مشکلات مردم را حل نخواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha