چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز مردم با خلق حماسه ای دیگر، وفاداری خود به نظام و رهبری را به رخ جهانیان کشیدند.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، که امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بابلسر انجام شد، با بیان این که حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد، گفت: مردم غیور و ولایی ایران اسلامی بارها نشان دادند حامی و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

وی افزود: این ملت همیشه در صحنه امروز نیز علاقه خود را به نظام و رهبری و آرمان‌های امام در نمایشی عظیم به رخ جهانیان کشیده و همگام و هم‌صدا با مردم بزرگ ایران در گرامیداشت سی و نهمین بهار آزادی، بار دیگر با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای به‌یادماندنی آفریدند.

امام جمعه بابلسر تصریح کرد: امروز دیدیم که زن و مرد و کوچک و بزرگ در نمایش انسجام و شکوه ملی ایران اسلامی حضور داشتند و همه آمدند تا به جهانیان بگویند هستیم و خواهیم بود و تا آخر پای عهد خود با انقلاب، ایستاده‌ایم.

حجت الاسلام قلی پور اظهار داشت: حتی برخی کودکان با نقاشی سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی بر صورت خود در مراسم راهپیمایی حاضر شدند تا فرهنگ بیداری اسلامی و دفاع از نظام جمهوری اسلامی را فرا بگیرند و بسیاری از مادران به همراه نوزادان خود در این آیین شرکت کردند، گویی درس انقلاب اسلامی را از همین دوران به فرزند خود می‌آموزند.

استاد حوزه علمیه مازندران بیان کرد: امروز روزی بود که مردم همیشه در صحنه بابلسر دوشادوش مردم دیار علویان و هم‌وطنان عزیزمان دوباره سیلی محکمی به بدخواهان ایران و دشمنان و یاوه‌گویان نظام زدند.

امام جمعه بابلسر، پیام این حضور را  تجلی عشق و ارادت مردم به رهبری و تجدید بیعت با آرمان‌های  امام راحل، رهبری و شهدا دانست و تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان به آن اشاره داشتند ۲۲ بهمن امسال تماشایی بود.

حجت الاسلام قلی پور تأکید کرد: حضور پرشور مردم امروز سبب شد بسیاری از معادلات خبیثانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به هم بریزد، و بسیاری از زیاده‌گویان علیه ملت مقاوم پاسخ زیاده‌گویی خود را دریافت کنند.

وی با بیان این که روز ۲۲ بهمن روز خدا و مصداق یوم‌الله است، خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در این روز حماسه‌ای دیگری را رقم زدند و به دنیا ثابت کردند که همچنان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام قلی پور تأکید کرد: بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب چیزی است که باید هرساله تشریح شود و باید گفت در چهل‌سالگی انقلاب که بلوغ فکری انقلاب نیز شکل گرفته است این امر ضروری است.

وی با بیان این که این‌که مردم عزیز ما باید بدانند که دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول عمر چهل ساله خود برابری می‌کند با دستاوردهای چهارصد ساله خیلی از کشورها ادامه داد: امروز در سایه حضور و پشتیبانی ملت ایران شاهد عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه جهانی هستیم.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که ما در دو بعد داخلی و ملی دستاوردهای زیادی را به دست آوردیم، ابراز داشت: در بُعد بین‌المللی ما امروز قدرت بلامنازع منطقه هستیم و آن چیزی که امروز وجود دارد تثبیت اراده جمهوری اسلامی است و وعده امام راحل در مورد صدور انقلاب تحقق یافت.

وی با بیان این‌که کشور ما امروز در بعد داخلی در صنعت هسته جزو هشت کشور دنیا هستیم در بخش پیشرفت علمی یازده برابر میانگین دنیا رشد داشته‌ایم، افزود: انقلاب اسلامی به این ملت عظمتی بخشیده که امروز همه دنیا حسرت این نظام و مردم را می‌خورند.

حجت الاسلام قلی پور در پایان دو مسأله اشتغال و معیشت را مشکل اصلی پیش روی کشور دانست و گفت: برخی‌ها با سیاه نمایی درصدد القای به بن‌بست رسیدن انقلاب اسلامی هستند اما بدانند که ملت ایران هیچ‌گاه از آرمان و اعتقادات خویش دست بر نمی‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha