جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام مشترک آیت الله طبرسی و استاندار مازندران

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از حضور حماسی مردم انقلابی و ولایت مدار کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و محمد اسلامی، استاندار مازندران از حضور حماسی مردم انقلابی و ولایت مدار کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر شما مردم هوشمند و فهيم مازندران كه بار ديگر عزم و اراده راسخ خود را براي دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری متجلي ساختيد.

درود بر شما مردم علوي مازندران كه با حضور در عيد انقلاب و سی‌ونهمین جشن انقلاب بار دیگر ثابت کرديد كه در دفاع از استقلال،‌ آزادی و جمهوری اسلامی محكم و استوار ايستاده ايد وآماده فداکاری و مجاهدت هستيد.

سلام خداوند بر شما كه با  شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تمام معادلات و تحلیل هاي  معاندان و دشمنان قسم خورده نظام را به هم ریخته و همه جهانیان را به شگفت، بهت و حیرتی عظیم فرو برديد.

سلام و صلوات الهی بر این همه شور و شعور سیاسی‌ كه بار ديگر عزت، اقتدار، شوكت، بالندگي و سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشت.

مردم عزيز مازندران که همواره پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را در صحنه های مختلف به نمایش گذاشته،در 22بهمن ماه امسال نیز برگ زرینی بر افتخارات نظام افزود و با تجلي شكوه وحدت و همدلي با آرمان های امام راحل،رهبر فرزانه انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی تجديد پيمان نمود.

اینجانبان بر خود فرض دانسته تا مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور پرشكوه، اميد آفرين و اميد بخش و حماسه تماشايي مردم شریف مازندران، به‌ویژه جوانان شايسته، غیور، متدین، و بیدار سرزمین‌ علم و هنر و فرهنگ و ايمان ابراز داشته و سلامتی و سعادت بیش از پیش همه شما مناديان و حافظان ارزش های الهي انقلاب اسلامي را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

رجاء واثق داریم این انقلاب الهی و آسمانی با اقتدار و افتخار، زمینه ساز و مقدمه حکومت جهانی حضرت قائم(عج) خواهد بود. 

نور الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران 
 

محمد اسلامي استاندار مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha