پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند

حوزه/ مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، فریاد خشم شان از استکبار را طنین انداز کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، خراسان جنوبی با مردمانی متدین، در هر صحنه از انقلاب خوش درخشیده اند. مردمانی که با ادامه دادن راه امام(ره) نیز، انقلاب را حفظ کرده و اجازه نمی دهند دست طمع دشمن درخت تنومند اسلام را برگ ریزان کند.

22 بهمن ماه با مشت های گره کرده بر سر دشمن فریاد زدند و با حضور در راهپیمایی ها بیعتی دوباره بستند. آمدند تا فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهند و مشت های گره کرده از خشم را بر سر دشمن بکوبانند.

آمدند تا بگویند برای لبیک گفتن به فرمان رهبری و اعلام برائت از دشمن، لحظه ای غفلت نمی کنند. مردم این خطه به خوبی می دانند که حضورشان در این صحنه انقلابی دشمن را از شرایط کنونی ذلیل تر می کند. از همه  قشر امده اند، از مادری که دو فرزند خردسال دارد تا جانبازی که دستانش را برای حفظ میهن عزیزمان نثار کرده بود.

حضور علمای اهل سنت و روحانیت اهل تشیع هم باری دیگر پازل وحدانیت شیعه و سنی را کامل کرده و حامل این پیام است که رویای دشمن برای گسستن وحدت دشمن نیز خیالی بیش نیست.

انگیزه هر کدامشان را که می پرسیدی متوجه می شدی که تنها لبیک گفتن به فرمان رهبر و ذلیل کردن دشمن آن ها را به خیابان کشانده است.

                          

تا پای جان پای انقلاب می ایستم

آهسته قدم بر می دارد، اما کوبنده فریاد می زند. چادر مشکی اش را با پرچم ایران مزین کرده و با افتخاری وصف نشدنی دوش به دوش جمعیت به جلو می رود.

از انگیزه حضورش می پرسم. خودش را مریم بیابانی معرفی می کند و می گوید: بدون شک حضورم در این راهپیمایی عظیم، ترس دشمن را بر می انگیزد.

وی با بیان اینکه تا پای جان برای انقلاب و دفاع از آرمان های آن می ایستم، می افزاید: این انقلاب با تلاش هزاران رزمنده و رهبری امام (ره) به دست آمده و حفاظت از آن نیز وظیفه ماست.

بیابانی بیان می کند: خوشبختانه علی رغم نقشه ها و برنامه های دشمن برای براندازی نظام، جشن چهل سالگی آن را برگزار خواهیم کرد  و روز به روز در حال پیشرفت هستیم.

وی ادامه می دهد: دشمن باید بداند که فتنه های او نه تنها این نظام را از بین نمی برد، بلکه روز به روز بر اقتدار و عظمت آن افزوده می شود.

                          

شکوه و عظمت ایران اسلامی در جهان تنین انداز شده است

نگاهی به جلوی جمعیت می اندازیم، عظمت و شکوه جانبازان فداکار این میهن را بخوبی می بینیم که با دستان گره کرده خود فریاد می زنند" مرگ بر آمریکا".

حسن زلیخایی یکی از آن جانبازانی هست که دستها و پاهایش را برای این مرزو بوم فدا کرده و اظهار می کند: آمریکا باید چشمانش را باز کند و عظمت و شکوه  و وحدت مردم عزیزمان را ببیند و تنها حضور مردم گزینه نهایی و آخر ملت عزیزمان است که روی میز بوده و خواهد بود.

وی در حالی که فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می داد، ادامه داد: ما اگر سرو دست و پا داده ایم، برای شکوه و عظمت ایران اسلامی است، که خدا رو شکر در جهان طنین انداز شده است.

 

دشمن نمی تواند روحیه مردم را تضعیف کند

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی که هم صدا با جمعیت شعار « تحریم اثر ندارد»، می گوید: دشمن باید بداند که با هیچ برنامه ای نمی تواند روحیه مردم را تضعیف کند.

فاطمه زهرا جاودان پور با بیان اینکه دشمن ازترس حضور مردم درخیابان های خواب ندارد، می افزاید: دشمن چشم دیدن این وحدت و انسجام مردمی را ندارد.

وی با بیان اینکه مردم همواره در برابر برنامه ها و توطئه های دشمن نیز استقامت می کنند، می گوید: حضور مردم در این راهپیمایی نشانه تعهد آنها به انقلاب اسلامی است.

جاودان پور ادامه داد: بر من به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه است که برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در تک تک صحنه های انقلابی حضور پیدا کنم.

وی با اشاره به جنگ هشت ساله عراق علیه ایران بیان کرد: ایران اسلامی برای زنده ماندن انقلاب هزاران شهید را نثار کرده است.

سیل جمعیت رفته رفته فزونی می یابد. فریاده کوبنده تر از گذشته بر آسمان کویر  نواخته می شود. این تنها یک حماسه نیست بلکه تلنگری برای دشمن بوده تا بداند مردم این کشور برای دفاع از انقلاب و تثبیت ارزش های ان جانفشانی می کنند.

                               

با ولایت پشتمان گرم است

یک بانوی جوانی بر روی چادر مشکی خود عکس ولایت را نصب کرده و نوشته بود، پشتم گرم است، او با اراده خواصی گفت: وقتی فرمانده و ولی امری همچون سید علی در کنارمان هست، از هیچ کس نمی هراسیم.

وی ادامه داد: سخنان رهبری راهنمای ملت عزیزمان است و ما به پشتوانه او با مشت گره کرده بر دهان آمریکا و استکبار جهانی می کوبیم.

 

همیشه آماده ایم

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی هم با بیان اینکه دمشن تمامی رفتار ایرانیان را رصد می کند، می گوید: مشت های گره کرده مردم تیری بر قلب دشمن است.

موسی ابراهیمی ادامه می دهد: دشمن باید بداند که مردم برای دفاع از انقلاب همیشه آماده و در صحنه و گوش به فرمان رهبر هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا از دیدن مردم در این مراسم ها احساس ناامیدی می کند، گفت: دشمن برای از بین بردن ارزش های انقلاب نیز برنامه ای صد ساله چیده است.

ابراهیمی با اشاره به برنامه های مختلف دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مردم، بیان می کند: دشمن نمی تواند با هیچ برنامه ای صفوف شیعه و سنی را خدشه دار کند.

وی با بیان اینکه حضورمردم در راهپیمایی دست رد به خواسته دشمن است، گفت: با توجه به فرمایشات رهبری دشمن نمی تواند به ما سیلی بزند، بلکه از ما سیلی محکمی خواهد خورد.

                      

حضور مردم در صحنه های انقلابی ستودنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز  می گوید: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید بوده و نباید اجازه دهیم دست طمع دشمن آن را از بین ببرد.

حجت الاسلام احمد رضایی با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن باعث ناامیدی دشمنان اسلام می شود، گفت: خوشبختانه مردم خراسان جنوبی این روز بزرگ را با شور و نشاط خوبی برگزار می کنند.

وی  با اشاره به جنگ کنونی دشمن بیان کرد: دشمن برای براندازی انقلاب برنامه ای صد ساله داردف بنابراین ملت ایران باید در جنگ فرهنگی دشمن نیز مقابله کنند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همیشه بیدار و هوشیار هستند، افزود: دشمن به خیال خام خود دست به فتنه های زیادی می زند اما در هر برنامه با شکست سختی مواجه می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: حضور مردم در صحنه های انقلابی ستودنی بوده و ما باید قدردان این ملت باشیم.

                     

پیام 22 بهمن باید به تمام آزادی خواهان مخابره شود

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر اسدی هم با اشاره به فرمایش رهبری انقلاب، اظهار کرد: 22 بهمن امسال، بسیار بیادماندنی وشکوه مند و مانند سایر راهپیمایی ها در تاریخ ماندگار شد".

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز تنها جشن بزرگ انقلاب نیست بلکه بیعت دوباره با رهبری و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نهضت جهانی و گسترش فرهنگ انقلابی در سراسر عالم ادامه دارد و پیام بزرگ این انقلاب این بوده و خواهد بود که اسلام تنها رمز پیروزی و ماندگاری هست و خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین اسدی با اشاره به نقش روحانیون و رسانه ها در بیداری اسلامی تاکید کرد: روحانیون و رسانه ها نقش کلیدی در بیداری مردم و به تصویر کشیدن اسلام ناب محمدی در سراسر جهان دارند و باید با گسترش مرزها این پیام را به تمام آزادی خواهان جهان برسانند.

 

شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن

مولوی فاروقی، امام جمعه اهل سنت بیرجند نیز با اشاره به اینکه  شکوه و عظمت راهپیمایی 22 بهمن، نتیجه اتحاد، همدلی بود،  اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی و مذهب بزرگترین رمز پیروزی انقلاب بوده و خواهد بود.

وی، حضور مردم، انقلاب را بیمه کرد افزود: حفظ تعهد به اسلام و رهبری، حضور مردم درصحنه و همچنین مبارزه با فساد و راندخواری و ایجاد عدالت در سطح جامعه باعث پیشرفت و حفظ نظام خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha