پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ضیاء البحرانی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه گفت: برگزاری هفتمین سالگرد انقلاب بحرین نقطه عطفی در جهت رسیدن ملت به حق خود در تعیین سرنوشت و پایان حکومت دیکتاتوری خواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ضیاء البحرانی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه گفت: برگزاری هفتمین سالگرد انقلاب بحرین نقطه عطفی در جهت رسیدن ملت به حق خود در تعیین سرنوشت و پایان حکومت دیکتاتوری خواهد بود.

البحرانی تصریح کرد: ملت بحرین آمادگی خود را در تمامی مناطق و شهرک ها برای اجرای برنامه های "نافرمانی مدنی" که نیرو های انقلابی معارض پیش تر فراخوان داده بودند، ادامه می دهد.

وی اشاره کرد: فراخوان های "نافرمانی مدنی"  به صورت گسترده در مدارس، مؤسسات و دانشگاه ها منتشر شده است.

عضو ارشد ائتلاف جوانان تاکید کرد: فعالیت های مردمی به همراه برنامه های "نافرمانی مدنی"، نوعی پایداری و سرزندگی را بازتاب می کند که ملت بحرین در آن به سر می برند و این علی رغم اسلوب های سرکوب و وحشی گری است که ملت طی هفت سال در معرض آن قرار گرفته اند و رژیم این اسالیب را با سرپوشی موسوم به "درع الجزیره" و با حمایت نیرو های اشغالگر سعودی و امارات انجام می دهد.

البحرانی اشاره کرد: 14 فوریه یک روز جاودان و درخشان در تاریخ بحرین خواهد بود و ملت سرنوشت خود را تعیین کرده و نظام سیاسی جدید را بر اساس نتایج همه پرسی سال 2014 میلادی برپا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha