چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ الازهر

حوزه/ دکتر ناصر بن مسفر الزهرانی مؤسس پروژه شهرک تاریخی و موزه "السلام علیک ایها النبی" در جریان سفر به مصر و مشارکت در نمایشگاه بین المللی کتاب قاهره، با احمد الطیب شیخ الازهر دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته دکتر ناصر بن مسفر الزهرانی مؤسس پروژه شهرک تاریخی و موزه "السلام علیک ایها النبی" در جریان سفر به مصر و مشارکت در نمایشگاه بین المللی کتاب قاهره، با احمد الطیب شیخ الازهر دیدار کرد.

شیخ الازهر در این دیدار ضمن خوش آمدگویی مسئول این پروژه تاکید کرد: پروژه "السلام علیک ایها النبی" پروژه ای برای معرفی و زنده کردن سیره پیامبر(ص) و معرفی شخصیت پیامبر برای اسلام و مسلمانان و تمام جهان است و ما از حضور این پروژه در نمایشگاه بین المللی کتاب قاهره خوشحالیم.

از سوی دیگر ناصر بن مسفر الزهرانی نیز از تلاش الازهر و الطیب برای تقویت صلح و همزیستی و همچنین توزیع یک میلیارد نسخه از کتاب سیره نبوی به ده زبان مختلف در جهان قدردانی کرد.

پروژه السلام علیک ایها النبی پروژه ای بزرگ در عربستان است که شامل موزه ها و نمایشگاه ها و آثار تاریخی متعدد در راستای معرفی ابعاد مختلف شخصیت و سیره پیامبر اسلام است و در بخشی از این پروژه نیز اماکن تاریخی مکه مکرمه به صورت نمادین بازسازی شده است به گونه ای که یادآور شهر مکه در صدر اسلام باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha