پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله شاهچراغی و استاندار سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم ولایت مدار سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، متن پیام آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان و سید شهاب‌الدین چاووشی، استاندار سمنان به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

شکوه حضور مثال‌زدنی شما مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1396 در سراسر استان قهرمان‌پرور سمنان و خلق گسترده حماسه‌ای بی‌نظیر از صلابت و هوشیاری، صحنه‌ای بی‌بدیل برای ایران و انقلاب است.

حضور اقشار مختلف مردم استان سمنان همراه و همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به تمام دنیا اثبات کرد تا بدخواهان عالم بدانند که مردم رشید و انقلابی ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های مقدس انقلاب دست نخواهند کشید.

مردم انقلابی ایران و استان سمنان با این حضور تماشایی ثابت کردند که حتی یک‌لحظه از راهی که در طی ۳۹ سال گذشته پیموده‌اند عقب نخواهند نشست و با قدرت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

اینجانبان بر خود لازم می‌دانیم تا از حضور گسترده، حماسی و تماشایی آحاد مختلف مردم مؤمن و انقلابی استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی نموده و به شما اطمینان دهیم که تمام توان خود را در جهت خدمت صادقانه، رفع مشکلات و ساختن استانی آبادتر به کارخواهیم بست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha