پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که کلمه اصلی و کلیدی در راهیان نور ایجاد زمینه برای ضیافت با معرفت است و باید تلاش کنیم که این اردوها با کیفیت بالایی برگزار شود، گفت: راهیان نور حماسه آفرین و امینت ساز است و با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی به نوجوانان و جوانان می توان بهترین آرامش را به جامعه هدیه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جلسه هماهنگی برنامه های راهیان نور حوزه علمیه قزوین گفت: فرهنگ جهاد و دفاع مقدس باید در قالب راهیان نور احیاء شود و به نسل جوان انتقال داده شود.

وی با اشاره به این که انتقال میراث گرانبهای دوران دفاع مقدس از طریق راهیان نور میسر است، افزود: تحکیم پیوند ارزش ها و فرهنگ نسل جوان امروز و حماسه سازان دوران دفاع مقدس از طریق کاروان های راهیان نور گره خورده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که کلمه اصلی و کلیدی در راهیان نور ایجاد زمینه برای ضیافت با معرفت است و باید تلاش کنیم که این اردوها با کیفیت بالایی برگزار شود، اظهار کرد: حرکت راهیان نور حماسه آفرین و امینت ساز است و با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی به نوجوانان و جوانان می توان بهترین آرامش را به جامعه هدیه داد.

وی با اشاره به این که سرزمین راهیان نور بستری برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ شهداست، گفت: شهدا کسانی بودند که همه سرمایه خود را فدای امنیت و آسایش کنونی ما کردند و دشمن با تمام توان می خواهد ما را از این باورها دور کند، لذا باید از اسلام و قرآن که راه شهداست مدد بگیریم.

وی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز می خواهند باور و اعتقاد مردم را از آنها بگیرند و برای رسیدن به این هدف شوم خود از هر ترفندی استفاده می کنند، لذا باید همواره مراقب توطئه ها بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha