شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهیان نور

حوزه/ حجت الاسلام صفی خانی گفت: هشت سال دفاع مقدس آینه تمام نمای ملتی است که با تکیه بر خدا از اسلام و کشور دفاع کرد و امروز کاروان راهیان نور این غنای ایمان و رشادت را به نسلی که شاهد آن همه رشادت نبود، منتقل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور حوزه علمیه قزوین، گفت: زائران با حضور در کاروان‌های راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی ضمن درک شرایط دشوار رزمندگان در دوران دفاع مقدس، تحت تاثیر این فضای معنوی قرار گرفته و سرنوشتشان تغییر پیدا کرده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین افزود: شهدا برای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و نثار کردند تا اسلام و نهال انقلاب تقویت و بارورتر شود.

وی با اشاره به این که اردوهای راهیان نور به عنوان یک حرکت عظیم فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی اثرگذار بوده است و جبهه دشمن را نیز به هم ریخته است، اظهار کرد: اگر امروز قدرت عظیم بازدارندگی در کشور ایجاد شده و می توانیم به تولید قدرت نیز بپردازیم، همه به برکت خون پاک شهدا است، لذا راهیان نور بهترین مسیر برای شناخت است.

حجت الاسلام صفی خانی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس آینه تمام نمای ملتی است که با تکیه بر خدا از اسلام و کشور دفاع کرد و امروز کاروان راهیان نور این غنای ایمان و رشادت را به نسلی که شاهد آن همه رشادت نبود، منتقل می‌کند.

وی در پایان از اعزام خانواده های طلاب واساتید مدارس علمیه قزوین به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، در اسفند ماه سال جاری خبرداد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha