پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نمایندگان مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از حضور حماسی و بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی و حجت‌الاسلام مجید تلخابی نمایندگان مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای  از حضور حماسی و بی‌نظیر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: کارشناسان و ناظران بین‌الملل از حضور معنی‌دار و تماشایی وارثان خط عاشورا و عاشقان ایثار و شهادت و صفا به حیرت فرورفتند و سنگرهای فساد در اقصی نقاط این کره خاکی به لرزه درآمدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با این حضور دشمن‌شکن دل فرزند و موعود آسمانی‌اش را شاد کردید و در حقیقت با آن عصاره و باقیمانده انبیا و اولیا تسلیت گفتید که سزاوار تکریم، تعظیم و تجلیل هستید.

در پایان این بیانیه افزودند: مسئولین باید بیش از گذشته قدر شما را بدانند و در رفع مشکلات شما صابران و مقاومان تلاش بیشتری نمایند، چراکه رسیدگی به امور مردم از اهم وظایف است و ملت بزرگ ما سزاوار خدمت بیشتر می‌باشند که  امیدواریم خدمات صادقانه به مردم بیشتر گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha